بارسلونا کماکان در جستجوی یک گزینه مناسب برای پست دفاع کناری سمت چپ

بارسلونا کماکان در جستجوی یک گزینه مناسب برای پست دفاع کناری سمت چپ

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران کاتالان ها همچنان به دنبال یک گزینه مناسب برای به خدمت گرفتن در پست مدافع کناری سمت چپ تیم خود هستند و جهت این هدف حتی برای فصل تابستان هم برنامه ریزی کرده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشريات کاتالونیایی، باشگاه بارسلونا در پنجره‌ی نقل و انتقالات ژانویه به دنبال یک مدافع چپ بود اما شرایط مالی اجازه نداد.

مدیران باشگاه بارسلونا از همین حالا جستجو برای یک دفاع چپ را شروع کرده اند. مدیریت آبی و اناری پوشان در فصل تابستان آینده برای پست دفاع راست تیم خود، سزار آزپیلیکوئتا را از چلسی جذب خواهد کرد و حتی گفته می شود که با خود این بازیکن هم به توافق رسیده است.

در پست دفاع چپ نیز اولویت مدیران کاتالان ها، خوزه گایا از تیم والنسیا است اما مشکل اصلی در این راستا، علاقه‌ی این بازیکن به تمدید قرارداد خودش با باشگاه فعلیش والنسیا است. گزینه‌ی بعدی برای پست مدافع سمت چپ، الکس گریمالدو از باشگاه بنفیکای پرتغال است. سران بلوگرانا می خواستند این بازیکن را در پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه‌ی اخیر به طور قرضی به خدمت بگیرند اما عملیات انتقال این بازیکن به نیوکمپ به دلایلی انجام نشد.

این بازیکن هم مانند گایا، قراردادش در سال 2023 میلادی به اتمام می رسد اما بر خلاف گایا، او دیگر نمی خواهد قراردادش را با باشگاه فعلیش تمدید کند.

ایده‌ی مسئولان باشگاه بارسلونا حل کردن هر چه زودتر معضل و مشکل پست مدافع کناری سمت چپ به خصوص برای فصل آینده است. سران آبی و اناری پوشان شهر بارسلون می خواهند سریعاً گزینه‌ی مناسب و مورد نظر خود را پیدا کرده و در اوایل فصل تابستان آینده نیز او را به خدمت بگیرند.

بستن قرارداد با ارلینگ هالند و به خدمت گرفتن او و همچنین تمدید قرارداد گاوی و رونالد آرائوخو نیز از برنامه های اصلی مدیران باشگاه کاتالانی برای پنجره‌ی نقل و انتقالاتی فصل تابستان آینده خواهد بود.

9404