حمایت مدافع برزیلی از نتایج رئالی‌ها/ واکنش مارسلو به تشویق شدن توسط تماشاگران

حمایت مدافع برزیلی از نتایج رئالی‌ها/ واکنش مارسلو به تشویق شدن توسط تماشاگران

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع کهنه کار و با تجربه برزيلی کهکشانی های مادریدی در پايان دیدار شب گذشته‌ی تیمش مقابل گرانادا با خبرنگاران رسانه ها صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، مارسلو، مدافع برزیلی و با سابقه‌ی رئال مادرید به دنبال کسب پیروزی یک گله تیمش در بازی شب گذشته برابر گرانادا، با خبرنگاران رسانه ها گفت و گو کرد. مارسلو در این مصاحبه‌ی کوتاه در ارتباط با این مسابقه و شرایط تیمش گفت: "من مدت زیادی است که این جا هستم و هیچ مسابقه‌ی آسانی وجود ندارد. امروز بازی سختی بود اما ما صبر زیادی داشتیم. در نهایت گل زدیم و پیروز شدیم که مهم ترین چیز، همین است. حقیقت این است که مسابقه‌ی عجیبی بود. در نیمه‌ی اول کمی وقت گذاشتیم اما با صبر و حوصله‌ توپ بیشتری در اختیار داشتیم و پاس های بهتری رد و بدل کردیم. باید اعتراف کنم که مارکو آسنسیو پاهای شگفت انگیزی دارد!"

مدافع برزیلی کهکشانی ها در ادامه‌ی صحبت هایش در خصوص شانس قهرمانی تیمش گفت: "ما هنوز عنوان قهرمانی را کسب نکرده ایم و لیگ تا آخرین بازی ادامه دارد. تیم از پیش برنده ای وجود ندارد؛ ما در مسیر خوبی هستیم و به کار خود ادامه می دهیم."

مارسلو در پایان صحبت هایش نیز در خصوص انتقادات مطرح شده بعد از بازی آخر رئالی ها و همچنین در مورد تشویق شدنش توسط هواداران رئال مادرید گفت: "تیم فقط یازده بازیکن درون زمین نیست. برخی ها بیشتر از دیگران بازی می کنند؛ اما ما آماده هستیم. ما بیست و پنج بازیکن هستیم و مهم نیست که چه کسی زیاد بازی کند یا چند دقیقه بازی کند؛ مهم این است که همگی ما همیشه باید آماده باشیم. در مورد تشویق تماشاگران نیز بعد از پانزده سال حضور در این تیم، فقط می توانم از هواداران رئال مادرید به خاطر این اشتیاق تشکر کنم."

9404