نشست خبری آنچلوتی پس از برد دیشب رئالی‌ها/ واکنش آسنسیو به گل سه‌امتیازی‌اش

نشست خبری آنچلوتی پس از برد دیشب رئالی‌ها/ واکنش آسنسیو به گل سه‌امتیازی‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی و گلزن اسپانیایی کهکشانی های مادریدی پس از دیدار شب گذشته‌ این تیم مقابل گرانادا در نشست خبری شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پس از کسب پیروزی خفیف یک هیچ تیمش مقابل گرانادا در نشست خبری حاضر شد و صحبت هایی را مطرح کرد که در ادامه، مهم ترین بخش از صحبت های آنچلوتی را می خوانید:

"فکر می کنم بنزما برای بازی بعدی آماده خواهد بود."

"یوویچ و هازارد خوب کار کردند، آن ها مهم هستند." 

"ما صبح جمعه از بیلبائو برگشتیم و این موضوع از نظر فیزیکی روی بازی ما تأثیر گذاشت."

"آسنسیو از ابتدای فصل در شرایط خوبی قرار داشته است. یوویچ از زمان کرونا صد درصد از نظر بدنی آماده نیست. ما در حال حاضر در بهترین فرم خود نیستیم اما سه امتیاز بسیار مهم را کسب کرده ایم."

"نیمه‌ی دوم ما بسیار خوب بودیم. ما آن چه را که باید، انجام دادیم. این بهترین بازی و فرم ما نیست، اما اکنون یک هفته فرصت داریم تا همه بازیکنان را بازیابی کنیم و برای بازی های بعدی کار کنیم."

"مارکو آسنسیو برای ما بسیار مهم است‌؛ کاری که در این فصل انجام می دهد اهمیت دارد. او بازیکنی بسیار جدی است و بسیار خوب کار می کند."

"این هفته برای ما بسیار مهم خواهد بود. همه بازیکنان مصدوم ما تا هفته آینده برمی گردند."

"هواداران ما در سانتیاگو برنابئو در نیمه دوم امشب کمک زیادی به ما کردند."

"متئو لاهوز بهترین داوری است که ما در اروپا داریم. او هنوز هم برای من بهترین است."

"ایسکو به عنوان یک مهاجم کاذب؟ ما دو مهاجم مصدوم داریم، یوویچ کاملاً آماده نیست. ایسکو می تواند توپ را بین خطوط به خوبی اداره کند. در نهایت ما نیاز به آوردن یوویچ داشتیم و او هم در زمین حریف بسیار خطرناک بود و به تیم ما کمک کرد."

همچنین مارکو آسنسیو که زننده‌ی تک گل رئال مادرید در این دیدار بود، در خصوص این بازی گفت: "نیمه دوم بسیار بهتر کار کردیم. ما از نیمه اول خود راضی نبودیم اما این یک برد مهم است. احساس خوشحالی و مهم بودن می کنم و احساس می کنم تیمم به من ایمان دارد. این یک بازی تعیین کننده بود. من از گلزنی و کمک به تیم برای پیروزی احساس خوشحالی می کنم. ما باید همین راه را ادامه دهیم."

9404