درخواست ژاوی از هواداران بارسلونا پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید

درخواست ژاوی از هواداران بارسلونا پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز از هواداران بارسلونا خواهش کرد تا دست از هو کردن و سوت زدن برای عثمان دمبله بردارند. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه عصر دو تیم بارسلونا و اتلتیکو مادرید از چهارچوب هفته بیست و سوم لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ برابر هم صف آرایی کردند که در پایان آبی اناری‌ها با نتیجه 4-2 به برد شیرین رسیدند. پیش از شروع این مسابقه زمانی که بازیکنان برای گرم کردن وارد زمین شدند، هواداران بلوگرانا با دیدن عثمان دمبله در نیوکمپ، شروع به هو کردن این وینگر فرانسوی کردند. 

به نقل از آ اس، ژاوی و لاپورتا در ژانویه به دمبله اخطار دادند تا در صورت تمدید نکردن قراردادش، باید باشگاه را ترک کند و یا تا پایان فصل نیمکت نشین خواهد شد، اما نه دمبله قراردادش را تمدید کرد و نه نیمکت نشین شد. با این حال ژاوی از هواداران خواست تا پایان فصل از او حمایت کنند. 

"دوست دارم از هواداران خواهش کنم که دست از سوت زدن برای دمبله بردارند. او یکی از اعضای گروه ماست. نیاز به حمایت شما داریم و مطمئنم که دمبله نیز چنین حسی دارد. هواداران امروز فوق العاده بودند و در تمام طول بازی مارا تشویق کردند."

"بازی نکردن دمبله ربطی به مسائل قراردادش نداشت و فقط به خاطر موضوعات فنی نیمکت نشین شده بود. دوست داشتم او را به میدان بفرستم، اما کارت قرمز دنی آلوز همه چیز را عوض کرد."

4416