پیروزی خفیف رئال مادرید در روز غیبت زوج رویایی

پیروزی خفیف رئال مادرید در روز غیبت زوج رویایی

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو موفق شد با حساب یک بر صفر از سد گرانادا عبور کند تا فاصله‌اش با تیم دوم جدول به 6 امتیاز برسد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و سوم لالیگا، دو تیم رئال مادرید و گرانادا از ساعت 23:30 به وقت تهران در سانتیاگو برنابئو برابر هم صف آرایی کردند. در این دیدار کارلو آنچلوتی مصدومان و محرومان زیادی از جمله وینیسیوس جونیور، کریم بنزما و کاسمیرو داشت و تصمیم گرفت تا در این دیدار به ایسکو میدان بدهد. 

در نیمه اول رئال مادرید کاملا مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و گرانادا فقط چشم به ضد حملات دوخته بود. لوس بلانکوس چند بار می‌توانست روی حرکات فردی رودریگو و آسنسیو، دروازه مهمان را باز کند، اما راه به جایی نبرد. در دقایق 35 تا 40 بازی در دست گرانادا افتاد و آن‌ها نشان دادند که می‌توانند رئال مادرید را به دردسر بیاندازند، اما به هرحال نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت. 

در نیمه دوم شاگردان آنچلوتی دیگر اجازه ندادند تا گرانادا از لاک دفاعی‌اش بیرون بیاید و با ارائه یک بازی کاملا هجومی، موفق شدند در دقیقه 72 توسط مارکو آسنسیو، قفل دروازه مهمان را باز کنند. این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر رئال به پایان رسید. 

4416