یاران آزمون دورتموند را با 5 گل تحقیر کردند

یاران آزمون دورتموند را با 5 گل تحقیر کردند

پایگاه خبری فوتبالی - بروسیا دورتموند در یک دیدار خانگی مقابل بایر لورکوزن با نتیجه 2-5 شکست خورد تا بار دیگر شانس‌های قهرمانی بایرن مونیخ در بوندس لیگا افزایش یابد. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 18 به وقت تهران، دو تیم بروسیا دورتموند و بایر لورکوزن از چهارچوب هفته بیست و یکم بوندس لیگا به میدان رفتند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می‎کردند که دورتموند با 43 امتیاز در رده دوم و لورکوزن با 35 امتیاز در رده سوم قرار داشتند. همچنین لورکوزن در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات زمستانی موفق به جذب سردار آزمون از زنیت سن پترزبرگ شد، اما او برای دیدار امروز در لیست تیم حضور نداشت. 

در نیمه اول شاهد بازی پر اشتباهی بودیم. در دقیقه 10 مانوئل آکانجی مدافع دورتموند به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، اما 5 دقیقه بعد، جرمی فریمپونگ مدافع لورکوزن گل به خودی زد تا بازی تا دقیقه 15 دو گل به خودی داشته باشد. در دقیقه 20 فلورین ویرتز هافبک جوان لورکوزن گل دوم را زد و در دقیقه 28، روبرت آندریش، اختلاف را به دو گل افزایش داد و نیمه اول با پیروزی 1-3 مهمان خاتمه یافت. 

در نیمه دوم، دورتموند تیم متفاوتی نسبت به نیمه اول از نظر هجومی بود، اما هنوز خط دفاعی زنبورها پراشتباه عمل می‌کردند. در دقیقه 53 جاناتان تاه گل چهارم و در دقیقه 87 موسی دیابی گل پنجم را به ثمر رساندند تا هواداران دورتموند در بهت کامل فرو روند. در دقیقه 90 اشتفن تیگس گل دوم را دورتموند را زد و این دیدار با پیروزی 5-2 یاران آزمون به پایان رسید. 

4416