ممنوعیت حضور کی‌روش در رختکن تیم‌ملی مصر

ممنوعیت حضور کی‌روش در رختکن تیم‌ملی مصر

پایگاه خبری فوتبالی- کمیته برگزاری مسابقات جام ملت های آفریقا اعلام کرد، در دیدار امشب برابر سنگال، کارلوس کی‌روش حق حضور در رختکن مصر را ندارد.

به گزارش فوتبالی، فینال رقابت‌های جام ملت های آفریقا، امشب بین تیم های مصر و سنگال برگزار خواهد می‌شود. یاران محمد صلاح پس از پیروزی در سه دیدار مرحله حذفی که همگی آنها به وقت های اضافه کشیده شد، به دنبال قهرمانی با کارلوس کی روش هستند ولی این سرمربی پرتغالی اجازه حضور در رختکن تیمش را ندارد.

کمیته برگزاری مسابقات جام ملت های آفریقا تصمیم گرفت که کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر، را از حضور در روند آماده‌سازی این تیم قبل از دیدار برابر سنگال منع کند. دو تیم امشب در پایتخت کامرون، به مصاف هم خواهند رفت.

در جریان دیدار برابر کامرون، کارلوس کی‌روش سرمربی مصر به دلیل درگیری لفظی و تنش در کنار زمین، با دریافت کارت زرد دوم، اخراج شد و امشب نمی تواند تیمش را از روی نیمکت هدایت کند. اکنون خبر رسیده است که کمیته برگزاری مسابقات تصمیم گرفته است تا از ورود سرمربی مصر به رختکن در قبل، حین و بعد از بازی را جلوگیری کند.

کی روش تنها حق نشستن بر روی سکوهای استادیوم را دارد و از فاصله دور قادر به تماشای دیدار فینال خواهد بود و تنها به راه ارتباطات رادیویی با کادرفنی مصر تکیه خواهد کرد. این نخستین فینال قاره‌ای در تاریخ مربیگری کارلوس کی‌روش است ولی او قادر به همراهی تیمش از کنار زمین نیست.

4154