واکنش سراج به غیبت در تیم ستاره‌های 98

واکنش سراج به غیبت در تیم ستاره‌های 98

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم صنعت نفت جدیدترین فردی است که به حواشی بازی نمادین ستاره‌‎های 98 با منتخب سرخابی اشاره کرده است.

به گزارش فوتبالی، این بازی که عصر جمعه و به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند برگزار شد، چند غایب سرشناس داشت.

از علی دایی و یحیی گل‌محمدی گرفته تا افشین پیروانی و جواد کاظمیان که محمدرضا مهدوی – که یکی از افراد برگزار کننده آن بازی نمادین بود – با ادبیات فوق‌العاده عجیبی درباره بازیکن اسبق پرسپولیس صحبت کرد و کاظمیان هم بنا به توصیه برخی از چهره‌های فوتبالی ترجیح داد جواب صحبتهای مهدوی را ندهد.

بهنام سراج مدیر تیم صنعت نفت که یکی از بازیکنان تیم ملی در جام جهانی 98 فرانسه بود، دیگر چهره‌ای است که جایی در بین نفرات دعوت شده برای بازی روز جمعه نداشت.

او در حاشیه بازی دوستانه تیمش مقابل مس رفسنجان، درباره این موضوع صحبتهای جالبی مطرح کرد و گفت او که همراه تیم ملی به فرانسه رفته بود، هیچ جایی در بین دعوت‌شده‌ها به این بازی نداشته اما کسانی در این بازی حضور داشتند که اصلا همراه تیم 98 نبودند!

سراج البته این نکته را اضافه کرد که گلایه‌ای از این موضوع ندارد منتهی مشخص بود که او اصلا از این اتفاق خوشحال نیست به خصوص وقتی که گفت احتمالا مسئولان برگزاری بازی من را یادشان رفته و شاید اصلا من فوتبالیست نبوده‌ام!

در هر حال ملاک بازیهای پیشکسوتان آمادگی جسمانی بازیکنان آن تیم هاست و این در حالی است که نتیجه بازی برای پیشکسوتها مهم باشد. معمولا در بازیهای پیشکسوتهای استقلال و پرسپولیس هم از بازیکنانی استفاده می شود که هیچگاه در این دو تیم بازی نکرده اند، اما شرایط جسمانی خوبی دارند. مهم البته ماجرای یادبود و گرامیداشت است که معمولا قبل از بازی همه چیز گل و بلبل است اما پس از پایان بازی اختلاف ها و حاشیه ها شروع می شود. 

اگر بخواهیم ترکیب تیم منتخب 98 را نگاه کنیم، بسیاری از کسانی که روز جمعه برای این تیم بازی می کردند، سابقه بازی در تیم ملی جام جهانی 98 را نداشتند. بازیکنانی مثل احمد مومن زاده، حسین کاظمی، محمدرضا مهدوی، رسول خطیبی، ابراهیم تهامی، اسماعیل حلالی و مهدی امیر آبادی بازیکنانی بودند که در جام جهانی 1998 در ترکیب بازیکنان فیکس و ذخیره آن تیم قرار نداشتند. 

7655