حضور تیم‌های بسکتبال اردن و لبنان در تهران منتفی شد

حضور تیم‌های بسکتبال اردن و لبنان در تهران منتفی شد

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم ملی بسکتبال ایران گفت: حضور تیم‌های لبنان و اردن در تهران منتفی شد و در نظر داریم با تیم‌های داخلی دیدارهای دوستانه برگزار کنیم

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، مسعود عماری، سرپرست تیم ملی بسکتبال، اظهار داشت: طبق برنامه ریز های انجام شده قرار بود تیم های بسکتبال اردن و لبنان به تهران آمده تا دیدارهای دوستانه ای را با آنها برگزار کنیم اما به دلیل حضور این دو تیم در مسابقات «عرب کاپ» سفرشان به ایران لغو شد و به این جمع بندی رسیدیم تا با تیم های داخلی بازی کنیم تا در این شرایط خاص، مشکلی به وجود نیاید.

وی در مورد تعداد ملی پوشان مبتلا به ویروس کرونا و این که گفته می شود تعداد رو به افزایش است، تاکید کرد: در همان روز اول از همه ملی پوشان و کادر فنی تست گرفته شد که به غیر از ارسلان کاظمی که مبتلا بود سایر نفرات در سلامتی کامل بوده و هنوز هم فرد جدیدی در اردوی تیم ملی مبتلا نشده است. سجاد مشایخی در اصفهان بود و طی تماسی که با هم داشتیم اعلام کرد علائمی دارد که تست داد و مشخص شد کرونا گرفته و برای همین قرار شد به تهران نیاید.

سرپرست تیم ملی بسکتبال ایران در مورد بهنام یخچالی هم گفت: بهنام از قبل مبتلا شده بود و به دوره تمرین تیم ملی باز نمی گردد، با او در ارتباط هستیم و قرار است به زودی به ما ملحق شود. اگر مشکلی پیش نیاید ۲۸ بهمن ماه در تهران خواهد بود تا در کنار سایر ملی پوشان تمرینات خود را دنبال کند.

عماری در مورد حضور حامد حدادی و سایر لژیونرهای تیم ملی یادآور شد: در بین بازیکنان شاغل در خارج از ایران حضور حامد حدادی مطرح بود که به دلیل شرایط سخت قرنطینه در چین حضورش منتفی شد چرا که وی اگر به تهران می آمد باید در بازگشت مدت طولانی را در این شرایط می ماند و تصمیم گرفتیم در این پنجره در خدمت تیم باشگاهی خودش باشد تا شرایط سخت نشود.

وی به مصدومیت امیرحسین آذری اشاره کرد و گفت: مصدومیت او از ناحیه مچ پاست و با صحبتی که با دکتر داشت مقرر شد در تمرینات حضور نیافته تا مصدومیتش تشدید نشود. اما سایر ملی پوشان در وضعیت خوبی بوده و مشکلی ندارند و سرحال تمرین می کنند.  

تیم ملی بسکتبال ایران برای حضور در رقابت‌های پنجره دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ آماده می‌شود. ملی‌پوشان کشورمان در بازی رفت پنجره دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ روز پنج‌شنبه ۵ اسفند ماه به مصاف تیم قزاقستان و روز یکشنبه ۸ اسفند ماه به مصاف تیم سوریه خواهد رفت. این مسابقات به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

4154