راهیابی لیورپول به دور بعد جام حذفی در روز رونمایی از لوئیز دیاز در آنفیلد

راهیابی لیورپول به دور بعد جام حذفی در روز رونمایی از لوئیز دیاز در آنفیلد

پایگاه خبری فوتبالی - قرمزهای آنفیلد عصر امروز در دور چهارم رقابت های جام حذفی انگلستان یا اف اِی کاپ موفق شدند در استادیوم خانگی خودشان با نتیجه‌ی سه بر یک از سد کاردیف سیتی عبور کنند.

به گزارش فوتبالی، در چهارچوب دور چهارم از رقابت های FA CUP یا همان جام حذفی فوتبال انگلستان، عصر امروز شاگردان یورگن کلوپ در تیم ليورپول در استادیوم آنفیلد شهر بندری لیورپول و با قضاوت اندی مادلی، داور سرشناس انگلیسی میزبان حریف خود تیم کاردیف سیتی بودند که در نهایت نیز موفق شدند با نتیجه‌ی سه بر یک از سد میهمان خود گذشته و به دور بعدی این رقابت ها که دور پنجم خواهد بود، صعود کنند.

یورگن کلوپ تیم خود را با این ترکیب وارد زمین مسابقه کرده بود:

کلهر، ترنت الکساندر آرنولد، کوناته، ویرجیل فن دایک، سیمیکاس، جوردن هندرسون، نبیل کیتا، جونز، مینامینو، دیوگو ژوتا، بابی فیرمینیو

ترکیب تیم کاردیف سیتی در مصاف با لیورپول را نیز در تصویر زیر مشاهده می کنید:

شاگردان سرخپوش یورگن کلوپ که از امتیاز میزبانی و حمایت هوادارانشان در این مسابقه برخوردار بودند، از همان ابتدای بازی حملات همه جانبه ای را روی دروازه‌ی حریف خود تیم کاردیف سیتی تهیه و تدارک دیدند اما هر چه زدند و ثمره‌ی تلاش بازیکنان لیورپولی در نیمه‌ی نخست این مسابقه، گلی به دنبال نداشت. در تیم مقابل نیز گهگاهی روی ضد حملات خطرات نصفه و نیمه ای را روی دروازه‌ی کلهری ترتیب می دادند که در این دیدار جانشین آلیسون بکر درون دروازه‌ی قرمزپوشان بندرنشین لیورپولی شده بود. در نهایت نیمه‌ی نخست این دیدار با نتیجه‌ی تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه‌ی دوم مسابقه اما ورق برگشت و آتش خط حمله‌ی ليورپولی ها شعله ور شد. شاگردان کلوپ با حملات گسترده‌ی خود بازی را در نیمه‌ی دوم آغاز نمودند تا سرانجام توسط دیوگو ژوتا روی پاس گل آرنولد موفق شدند تا نخستین گل تیم خود در این دیدار را به ثمر برسانند. در ادامه بازی الیوت و دیاز، خرید جدید لیورپول از پورتو به جای کیتا و جونز و همین طور میلنر و رابرتسون به جای مینامینو و سیمیکاس وارد میدان مسابقه شدند. تیاگو هم به جای هندرسون، دیگر تعویض کلوپ در این دیدار بود. حملات لیورپول در ادامه و با پاس دیاز برای مینامینو منجر به گلزنی این بازیکن ژاپنی شد. بعد از این گل نیز الیوت روی پاس رابرتسون گل سوم تیمش را به زیبایی به ثمر رساند. در دقایق رو به پایان، تیم میهمان توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. در ادامه نیز تلاش بازیکنان دو تیم ثمره ای نداشت و این مسابقه در نهایت با حساب سه بر یک به سود لیورپول به اتمام رسید تا این تیم در دور پنجم رقابت های جام حذفی انگلستان حضور داشته باشد و به مصاف نوریچ سیتی برود.

اینجا

9404