واکنش علیاری به پیشنهاد پرسپولیس

واکنش علیاری به پیشنهاد پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم مس به شایعه پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به خودش واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، مجید علیاری درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار داشت: خدا را شکر پس از برد خوب مقابل سپاهان، تعطیلات خیلی خوبی داشتیم و مدتی است با حضور در تهران، تمرینات خوبی را برگزار می‌کنیم. همه بچه‌ها از لحاظ بدنی سرحال هستند. قبل از بازی با پدیده هم دو بازی دوستانه مقابل گل‌گهر و نفت آبادان انجام دادیم که به روند بازگشت تیم به شرایط مسابقه خیلی کمک می‌کند.

وی درباره اینکه تا چه اندازه امیدوار است خودش و تیم مس در ادامه نیم فصل دوم هم روند خوب ‌شان در  نیم فصل اول را تکرار کنند، گفت : خیلی به این موضوع امیدوار هستیم اما تیم مس همچنان جای کار زیادی دارد.  امتیازات الکی در نیم فصل اول از دست دادیم و می‌توانستیم بیشتر امتیاز جمع کنیم‌. به اینکه در نیم فصل دوم روند خوبی داشته باشیم امیدوار هستیم.

علیاری درخصوص شانس مس رفسنجان برای کسب سهمیه آسیا توضیح داد: ما جزو مدعیان هستیم. نمی‌گویم دنبال کسب سهمیه هستیم اما همه تلاش مان را برای کسب بهترین نتیجه و رتبه را کسب کنیم. 

وی درخصوص عملکرد خوب خودش و گادوین منشا در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: خدا را شکر. اولین سالی است که در کنار منشا هستم و این تدبیر کادرفنی خوب جواب داده است. 

مهاجم مس رفسنجان درباره شایعه پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به خودش توضیح داد: من در جریان این موضوع نیستم و باشگاه باید صحبت کند.

۴۱۵۴