مدافع نفت از جمع شاگردان منصوریان جدا شد/ دلیل فسخ نشدن قرارداد 3 بازیکن آبادانی

مدافع نفت از جمع شاگردان منصوریان جدا شد/ دلیل فسخ نشدن قرارداد 3 بازیکن آبادانی

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال نفت آبادان از جمع شاگردان علیرضا منصوریان جدا شد.

به گزارش فوتبالی، فرزاد جعفری، مدافع تیم فوتبال نفت آبادان که در ابتدای فصل از سایپا به جمع شاگردان علیرضا منصوریان پیوست، از این تیم جدا شد. ظاهرا وی که از هوادار پیشنهاد دارد، به زودی با این تیم تهرانی قرارداد امضاء خواهد کرد. البته جعفری به دلیل مصدومیت بسیاری از بازی‌های نفت در 16 هفته ابتدایی لیگ برتر را از دست داد.

* پس از فسخ قرارداد احمد گوهری با نفت آبادان و حضور وی در پرسپولیس، برخی بازیکنان این تیم مثل امید حامدی‌فر، شروین بزرگ و رضا یزداندوست هم به دنبال جدایی بودند. البته این نفرات به دلیل نداشتن بند فسح در صورت پرداخت نشدن 50 درصد قراردادشان تا پایان نیم فصل، نتوانستند چنین کاری انجام بدهند. از طرفی با توجه به پرداختی جدید باشگاه صنعت‌نفت به این سه بازیکن، منصوریان هم مجوز جدایی شاگردانش را صادر نخواهد کرد.

* مهدی زبیدی، مهاجم فصل گذشته نفت آبادان هم پس از رفع مصدومیت رباط صلیبی‌اش این روزها در تمرینات این تیم حضور فعالی دارد. با این وجود سرمربی آبادانی‌ها تاکنون نظر نهایی‌ خود را برای عقد قرارداد با زبیدی اعلام نکرده و قرار است تا پیش از اتمام نقل و انتقالات با بررسی بیشتر وضعیت این بازیکن، در این مورد به جمع‌بندی برسد.

صنعت‌نفت از ساعت 15 امروز در زمین دانشگاه امیرآباد تهران به مصاف مس رفسنجان می‌رود و پس از آن با پایان اردوی دو روزه‌اش در تهران، عازم آبادان خواهد شد. این تیم شنبه 23 بهمن در هفته هفدهم لیگ برتر، میزبان تراکتور است.

6641