لیونل مسی آماده درخشش مجدد در پیراهن پاری‌سن‌ژرمن

لیونل مسی آماده درخشش مجدد در پیراهن پاری‌سن‌ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- انتظار می‌رود که لیونل مسی در دیدار امشب مقابل لیل در لیگ 1 فرانسه، از ابتدا در ترکیب حضور داشته باشد.

به گزارش فوتبالی- تیم مائوریسیو پوچتینو پس از حذف از جام حذفی فرانسه در مقابل نیس، به‌دنبال بازگشت به مسیر پیروزی است. از سال 2014، این اولین باری است که تیم پاریسی به مرحله فینال جام حذفی راه پیدا نمی‌کند.

لیونل مسی 120 دقیقه در مقابل نیست بازی کرد. لازم به ذکر است که مسی پس از مشکل ابتلا به کووید-19، ماه گذشته به تمرینات پاری‌سن‌ژرمن بازگشته است. این فوق ستاره 34 ساله از تساوی 1-1 تیمش مقابل لوریان، دیگر هیچ تجربه 90 دقیقه‌ای در لیگ فرانسه نداشته است.

با این حال، انتظار می‌رود که برنده هفت توپ طلا، در دیدار برابر لیل از ابتدا در خط حمله پاری‌سن‌ژرمن حضور داشته باشد. پیش‌بینی می‌شود مسی و امباپه، همراه با دیماریا یا دراکسلر، مثلث آتش پاریسی‌ها را در دیدار امشب تشکیل دهند.

پی‌اس‌جی همچنان از حضور نیمار جونیور، ستاره برزیلی خود، که درگیر آسیب‌دیدگی خود از ناحیه مچ پاست، محروم است.

در بازی رفت دو تیم، در شرایطی که پاری‌سن‌ژرمن بازی را 1-0 عقب بود، لیونل مسی جای خود را به هموطن خود، مائورو ایکاردی، داد. آن بازی با درخشش آنخل دی‌ماریا با پیروزی 2-1 شاگردان پوچتینو همراه شد.

تیم تحت هدایت پوچتینو با 10 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول، حاشیه امنی در صدر جدول فرانسه دارند. پی‌اس‌جی 53 امتیازی و المپیک مارسی 43 امتیاز اندوخته است.

این درحالی است، که لیل تنها سایه‌ای از تیم قهرمان فصل گذشته را به‌نمایش گذاشته و با تنها 32 امتیاز در رده یازدهم جدول است. لیل در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها خواهد رفت.

9719