دغاغله: هم قسم شدیم از سپاهان امتیاز بگیریم/ فکری امسال هم نفت را در لیگ حفظ می‌کند

دغاغله: هم قسم شدیم از سپاهان امتیاز بگیریم/ فکری امسال هم نفت را در لیگ حفظ می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: محمود فکری سال قبل تیم را در لیگ برتر حفظ کرد و امسال هم صددرصد این کار را انجام می‌دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، علیرضا دغاغله در خصوص شرایط تمرینی تیم نفت مسجدسلیمان در تعطیلات نیم‌فصل اظهار داشت: نزدیک به یک هفته است که در اردوی تهران هستیم. روزی دو جلسه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر  تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و برای بازی روز شنبه مقابل سپاهان آماده می‌شویم.

وی در مورد بازی با سپاهان تصریح کرد: بازی سختی داریم ولی همه هم قسم شدیم که امتیاز بگیریم و با دست پر برگردیم. نیم فصل دوم شرایط سخت می‌شود. همه ما از مسئولین تا کادرفنی و بازیکنان باید همت کنیم که ان‌شاالله تیم در لیگ برتر بماند. تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان همین تیم است. تلاش می‌کنیم و صددرصد تیم در لیگ برتر ماندنی می‌شود.

مدافع نفت مسجدسلیمان افزود: کادر فنی  و در راس آن محمود فکری سعی کردند در این مدت از نظر روحی و روانی بازیکنان را آماده بازی با سپاهان کنند. فکری سال قبل تیم را در لیگ برتر حفظ کرد و امسال هم  صد درصد این کار را انجام می‌دهد. خدارا شکر تیم از نظر روحی و روانی شرایط خوبی پیدا کرده و بچه‌ها تمرینات خوبی را انجام می‌دهند. امیدواریم که از بازی با سپاهان نتایج و اتفاقات خوب برای ما رقم بخورد.

دغاغله با اشاره به ضررهای نفت مسجدسلیمان از داوری مسابقات عنوان کرد: واقعا در نیم فصل اول چند بازی از نظر داوری ضربه خوردیم. البته داورها هم مثل بازیکنان اشتباهاتی دارند اما امیدوارم نیم‌فصل دوم شاهد اشتباهات کم داوری باشیم.

6641