شیری:‌ می‌توانیم جلوی پرسپولیس را بگیریم/ باید بهتر از نیم‌فصل اول نتیجه بگیریم

شیری:‌ می‌توانیم جلوی پرسپولیس را بگیریم/ باید بهتر از نیم‌فصل اول نتیجه بگیریم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد، این تیم توانایی آن را دارد که جلوی پرسپولیس را بگیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، حامد شیری در مورد آخرین وضعیت نساجی مازندران اظهار داشت: ‌شرایط تیم خوب است و خودمان را آماده نیم‌فصل دوم بازی‌ها می‌کنیم. با توجه به بودجه باشگاه و شرایط خاصی که داشتیم، نتایج خوبی در نیم‌‌فصل اول گرفتیم، ولی در نیم‌فصل دوم باید بهتر نتیجه بگیریم. البته ما در فصل گذشته وضعیت سختی را تجربه کردیم، اما امسال حداقل بر خلاف سال گذشته دغدغه سقوط نداریم و تلاش می‌کنیم تا در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی بگیریم و خودمان را در جدول بالا بکشیم.
نساجی در شروع مجدد بازی‌های لیگ برتر باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرد. شیری درباره تقابل با تیم دوم جدول تصریح کرد: پرسپولیس یکی از تیم‌های باکیفیت و پرقدرت فوتبال ایران است که برای قهرمانی می‌جنگد. ما بازی آسانی نداریم و از زمانی هم که ساکت الهامی به نساجی آمده، مقابل پرسپولیس فقط در ورزشگاه آزادی بازی کردیم. در این بازی هم به اصطلاح میزبان هستیم و در واقع دو تیم باید در یک زمین بی‌طرف با هم بازی کنند. با تمام این حرف‌ها، تیم ما انگیزه زیادی دارد و معتقدم که می‌توانیم جلوی پرسپولیس را بگیریم. هدف ما در این بازی چیزی جز گرفتن سه امتیاز نخواهد بود.

مدافع تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در این فصل قهرمان لیگ خواهد شد، خاطرنشان کرد: 14 هفته باقی مانده است و فوتبال را هم نمی‌توان پیش‌بینی کرد. به نظر من استقلال و سپاهان مدعیان قهرمانی هستند و شانس این دو تیم هم برای قهرمانی برابر است.

6641