اظهار نظر عجیب کاپیتان اینتر درباره عملکرد بازیکنان میلان در دربی

اظهار نظر عجیب کاپیتان اینتر درباره عملکرد بازیکنان میلان در دربی

پایگاه خبری فوتبالی- سمیر هندانوویچ معتقد است، بیش از این‌که میلان برنده باشد، آن‌ها بوده‌اند که دربی شهر میلان را واگذار کرده اند.

به گزارش فوتبالی- نراتزوری در نیمه اول بر بازی تسلط داشت و با ضربه ایوان پریشیچ از روی کرنر ارسالی  موفق به گلزنی شد، ضمن اینکه مایک ماینان چندین مهار خوب به‌نمایش گذاشت.

اما میلان در نیمه دوم، چهره متفاوتی را به نمایش گذاشت. آن‌ها با انفجار 3 دقیقه‌ای اولیویه ژیرو در دقایق 75 و 78، بازی را برگرداندند و نهایتا با نتیجه 2-1 پیروز شدند.

هندانوویچ پس از این دیدار، درباره اتفاقات رخ‌داده در بازی گفت:

"امروز خودمان همه کارها را انجام دادیم.

میلان نبود که برنده شد، بلکه اینتر در این دیدار شکست خورد. ما بازی را در اختیار داشتیم، خوب بازی کردیم و از حریف پیش افتادیم. در نیمه دوم روی ضدحملاتمان متمرکز شدیم، اما موقعیت‌های زیادی را هدر دادیم و نهایتا مجازات شدیم.

15 دقیقه پایانی تماما در حال اشتباه کردن بودیم، اما نکات مثبتی نیز در بازی وجود داشت، مثلا ما فرصت‌های گلزنی بیشتری خلق کردیم. به‌جز 15 دقیقه پایانی، اینتر مطلقا تیم برتر میدان بود."

اگر دیدار نیمه‌تمام مانده اینتر در این فصل را 3-0 به نفع این تیم درنظر بگیریم، با این شکست اختلاف تیم‌های اول و دوم به 4 امتیاز می‌رسد. (در حال حاضر اینتر با 53 امتیاز و یک بازی کمتر، با یک امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد) ناپولی نیز در صورت پیروزی امروز مقابل ونتزیا، هم‌امتیاز روسونری می‌شود و به رتبه دوم جدول بازمی‌گردد.

9719