حفظ حاشیه امنیت بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا/ پیروزی سخت ناگلزمان مقابل باشگاه سابق

حفظ حاشیه امنیت بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا/ پیروزی سخت ناگلزمان مقابل باشگاه سابق

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ با کسب پیروزی خانگی سه بر دو مقابل لایپزیش، فاصله‌اش را با بروسیا دورتموند به پنج امتیاز افزایش داد. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 21 به وقت تهران، دو تیم بایرن مونیخ و لایپزیش از چهارچوب هفته بیست و یکم بوندس لیگا در ورزشگاه آلیانز آرنا به میدان رفتند. این دیدار دومین تقابل یولین ناگلزمان سرمربی جوان باواریایی‌ها با باشگاه سابقش بود و بازی قبلی دو تیم بوندس لیگا با پیروزی 1-4 بایرن مونیخ خاتمه یافت. 

در نیمه اول شاهد بازی جذابی بودیم. در ابتدا توماس مولر با پاس گل روبرت لواندوفسکی در دقیقه 12، گل اول بایرن را به ثمر رساند و در دقیقه 27 آندره سیلوا مهاجم پرتغالی لایپزیش جواب مولر را داد تا همه چیز برابر شود. در آخرین دقایق نیمه اول، لواندوفسکی این بار خودش گلزنی کند تا میزبان با پیروزی دو بر یک راهی رختکن شود. 

در نیمه دوم، کریستوفر انکونکو خیلی سریع در دقیقه 53، بار دیگر همه چیز را به تساوی کشاند، اما تنها پنج دقیقه بعد، یوسکو گواردیول مدافع بیست ساله لایپزیش، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بایرن برای بار سوم جلو بیافتد. این بار دیگر میزبان اجازه نداد تا لایپزیش بتواند بازی را به تساوی بکشاند و با حساب سه بر دو به پیروزی رسید. 

4416