کامبک به‌یاد ماندنی میلان مقابل اینتر/ ژیرو در 3 دقیقه نسخه نراتزوری را پیچید

کامبک به‌یاد ماندنی میلان مقابل اینتر/ ژیرو در 3 دقیقه نسخه نراتزوری را پیچید

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در دیدار حساس مقابل اینتر موفق شد با نتیجه 1-2 به پیروزی رسید. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 20:30 به وقت تهران، دو تیم اینتر و میلان از چهارچوب هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا مقابل هم به میدان رفتند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می‌کردند که اینتر با 22 بازی و 53 امتیاز در صدر و میلان با 23 بازی و 49 امتیاز در رده سوم جدول قرار داشتند و همین موضوع باعث افزایش چند برابری جذابیت بازی شد. پیولی خیلی خوب می‌دانست در صورت شکست در این بازی، روسونری تا حد بسیار زیادی از کورس قهرمانی جا خواهد ماند و سیمونه اینزاگی نیز می‌خواست جایگاهش را در صدر جدول مستحکم‌تر کند. 

در نیمه اول نراتزوری تیم برتر میدان بود، گرچه میلان مالکیت بیشتر توپ را در اختیار داشت، اما حملات میزبان بسیار خطرناک و زهردار بود و در دقیقه 38، ایوان پریشیچ با پاس گل هاکان چالهان‌اوغلو، اینتر به گل رسید و نیمه اول با پیروزی یک بر صفر میزبان خاتمه یافت. 

در نیمه دوم میلان تیم بسیار متفاوتی نسبت به نیمه اول بود. آن‌ها در 45 دقیقه دوم اجازه ندادند تا اینتر حتی یک شوت به سمت چهارچوب بزند و در دقیقه 75 موفق شدند توسط الیویه ژیرو به گل تساوی برسند. تنها 3 دقیقه بعد، ژیرو گل دوم خودش و میلان را به ثمر رساند تا روسونری با یک کامبک شیرین، با نتیجه 1-2 به برد برسد و فاصله‌اش را با اینتر به یک امتیاز کاهش دهد. در آخرین ثانیه‌های این دربی پربرخورد، تئو هرناندز مدافع میلان به خاطر تکل خشن، از زمین بازی اخراج شد.

4416