پرسپولیس به دنبال نسخه جدید نوراللهی!؟

پرسپولیس به دنبال نسخه جدید نوراللهی!؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا پیمان بابایی و امید حامدی‌فر پرسپولیسی می‌شوند؟

به گزارش فوتبالی، قرمزها که روز چهارشنبه از اولین خرید خود در بازار زمستانی رونمایی کردند حالا قصد دارند تا پایان هفته، بازینکانی که یحیی گل‌محمدی به باشگاه معرفی کرده را به خدمت بگیرند.

روز گذشته جلسه ای بین رضا درویش و یحیی گل‌محمدی برگزار شد و در رابطه با آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس با هم گفت‌‌و‌گو کردند. در این جلسه یحیی به مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد تا به هر طریقی است مقدمات حضور پیمان بابایی و امید حامدی‌فر را در جمع قرمزها فراهم کند. 

باشگاه پرسپولیس که مذاکرات ابتدایی را با مدیران تراکتور برای جذب پیمان بابایی آغاز کرده، امیدوار است در ادامه بتواند با توجه به شرایط قراردادی این بازیکن با باشگاه تبریزی موفق به اخذ رضایت نامه مهاجم تراکتور شود. یحیی اعتقاد ویژه‌ای به سبک بازی بابایی دارد و با توجه به اینکه این مهاجم قراردادش در پایان فصل با تراکتور به پایان می‌رسد، هر چند تراکتور بدش نمی‌آید که با فروش او در این مقطع، بابت صدور رضایتنامه او، مبلغی از باشگاههای خواهانش دریافت کند اما در نهایت باید دید سولدو اجازه جدایی به بابایی می دهد یا نه.

امید حامدی‌فر هافبک صنعت نفت آبادان و تیم ملی امید دیگر بازیکنی است که یحیی روی همکاری با او تاکید دارد. سرمربی قرمزها درباره جذب این بازیکن با مهدی مهدوی‌کیا صحبت کرده و مهدوی‌کیا بازی حامدی‌فر را شبیه به سبک بازی احمد نوراللهی مثال زده است و گفته او آینده خوبی دارد. باید دید رضا درویش پس از جذب احمد گوهری موفق به جذب سایر گزینه‌‎های یحیی گل‌محمدی خواهد شد یا نه.

 7655