دلخوری ذوالفقارنسب از فدراسیون فوتبال/ دکتر بیژن در آستانه استعفا از کمیته فنی و توسعه

دلخوری ذوالفقارنسب از فدراسیون فوتبال/ دکتر بیژن در آستانه استعفا از کمیته فنی و توسعه

پایگاه خبری فوتبالی- آیا رییس کمیته توسعه و فنی فدراسیون فوتبال از سمت خود کناره‌گیری می‌کند؟

به گزارش فوتبالی، یکی از مصوبات آخرین جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال انتخاب دکتر بیژن ذوالفقارنسب مربی سابق تیم ملی و پیشکسوت فوتبال ایران به عنوان رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال بود، اما تاکنون ابلاغی درباره این موضوع به او نرسیده است و او چیزی دریافت نکرده است.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از این است که ذوالفقارنسب از این بلاتکلیفی ناراحت است و با توجه به اینکه رییس فدراسیون فوتبال چند بار با او برای برگزاری جلسات مختلف قرار گذاشته و در عمل جلسه ای برگزار نشده، احتمال اینکه او از سمت خود در این پست کناره‌گیری کند زیاد است.

فدراسیون فوتبال پس از انتخاب بیژن ذوالفقارنسب به عنوان رییس کمیته فنی و توسعه تاکنون حکمی برای او جهت تصدی این پست صادر نکرده است و اعضای این کمیته هم هنوز تشکیل نشده و این احتمال وجود دارد پس از کناره‌گیری ذوالفقارنسب از ریاست هیات مدیره پرسپولیس در ادامه از ریاست کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال هم کناره گیری کند.

البته ذوالفقارنسب در آخرین مصاحبه خود که با هفته نامه کیهان ورزشی با جلد خاصش یعنی مهر "باطل شد" روی شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال، صحبت‌هایی را در رابطه با کمیته اخلاق و ارکان قضایی فدراسیون مطرح کرده و با انتقاد از سیستم موجود در فدراسیون فوتبال گفته است: " افرادی که در ارکان قضایی هستند زورشان به افراد و تیم‌های درجه یک نمی‌رسد." این پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این مطلب به نوعی به فدراسیون فوتبال در پرونده کنعانی‌زادگان کنایه زده است. البته اینکه ذوالفقارنسب که رییس کمیته فنی و توسعه شده اینگونه از کمیته اخلاق انتقاد می کند عجیب است.

در هر حال دکتر بیژن از فدراسیون فوتبال دلخور است چون که هنوز کمیته فنی و توسعه و اعضایش مشخص نشده و در این میان تکلیف تیم امید مشخص نیست و از سویی دیگر تیمهای ملی نوجوانان و جوانان هم سرمربی ندارند و درست مثل تیم امید، بلاتکلیف هستند. 

7655