سختگیری زن وین رونی: حق ندارد تنها از خانه بیرون برود!

سختگیری زن وین رونی: حق ندارد تنها از خانه بیرون برود!

پایگاه خبری فوتبالی - وین رونی بازیکن اسبق منچستریونایتد در سالهای اخیر به خاطر روابط خارج از ازدواج خود به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، لو رفتن تصاویر جنجالی وین رونی در سال گذشته باعث شد تا مربی دربی کانتی از این باشگاه و همچنین همسرش کالین عذرخواهی کند. کالین کمی بعد در مورد این اتفاقات صحبت کرد و گفت که اعتیاد رونی به نوشیدنی های الکلی باعث می شود که به جنجال های زیادی دچار شود. حالا سان گزارش داده است که همسر وین رونی برای این که سرمربی دربی کانتی را کنترل کند، به اقدام سختگیرانه ای دست زده است. در حقیقت کالین برای این که جلوی مصرف نوشیدنی های الکلی توسط مهاجم اسبق منچستریونایتد را بگیرد، به او اجازه نمی دهد که تنها از خانه بیرون برود و همیشه یک نفر این بازیکن سابق را همراهی می کند!

کالین اقدامات سختگیرانه ای را برای وین رونی در نظر گرفته است. وین همیشه باید یک مرد را در خارج از خانه کنار خود داشته باشد تا مانع از آن شود که او دست به رفتارهای ناخوشایند و ناشایست بزند.

کالین و وین رونی از 16 سالگی با همدیگر آشنا شدند و سیزده سال پیش با هم ازدواج کردند. همسر وین رونی همواره برادرش جو یا یک فرد مورد اعتماد را در کنار وین به بیرون از خانه می فرستد و مهاجم سابق منچستریونایتد هرگز حق ندارد که تنها از خانه خارج شود تا نوشیدنی های الکلی مصرف نکند یا وارد روابط خارج از ازدواج نشود!

4125