بازداشت هوادار میدلزبورو که پسرش را در هتل جا گذاشت!

بازداشت هوادار میدلزبورو که پسرش را در هتل جا گذاشت!

پایگاه خبری فوتبالی - پلیس انگلیس اعلام کرد که هوادار فوتبالی را بازداشت کرده اند که کودک 11 ساله خود را در لابی یک هتل  جا گذاشته بود و در جشن هواداران میدلزبورو پس از حذف منچستریونایتد در جام حذفی شرکت کرده بود.

به گزارش فوتبالی، پلیس شهر منچستر گزارش داده است که اتهام پدر مذکور مربوط به غفلت در زمینه مراقبت از فرزندش بوده است. پلیس اعلام کرده است که این مرد فرزندش را در هتل جا گذاشته و نزد بقیه هواداران در شهر رفته تا جشن بگیرد. مادر این بچه خودش را به نزد او رسانده تا از بچه مراقبت کند.

پلیس شهر منچستر در بیانیه خود نوشته است:" هوادار باشگاه میدلزبورو شب گذشته به خاطر غفلت در نگهداری از فرزندش بازداشت شد چرا که ترجیح داد که در پایان بازی فرزند یازده ساله اش را در هتل جا بگذارد و خودش برای جشن گرفتن به شهر رفته است. ما از بچه مراقبت کردیم و مادر ناراضی وی از شمال شرقی شهر به نزد ما آمد تا او را بردارد!"

میدلزبورو توانست در ضربات پنالتی بر منچستریونایتد غلبه کند. بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که تیم کریس وایدر با پیروزی هشت بر هفت در ضربات پنالتی حضورش در مرحله بعدی را قطعی کرد. منچستریونایتد با این شکست فرصت قهرمانی در جام حذفی را از دست داد.

4125