صحبت‌های عجیب محمدرضا مهدوی درباره جواد کاظمیان: او به درد تیم‌های جنگول منگول می‌خورد!

صحبت‌های عجیب محمدرضا مهدوی درباره جواد کاظمیان: او به درد تیم‌های جنگول منگول می‌خورد!

پایگاه خبری فوتبالی- چرا جواد کاظمیان و یحیی گل‌محمدی در بازی ستاره‌های 98 و منتخب سرخابی‌ها حضور نداشتند؟

به گزارش فوتبالی، تیم‌های منتخب سرخابی و ستاره‌های 98 روز گذشته در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که علاوه بر علی دایی و افشین پیروانی، خبری از یحیی گل‌محمدی و جواد کاظمیان هم در این بازی نبود.

درباره این موضوع با محمدرضا مهدوی که هماهنگی‌های مربوط به این بازی نمادین را انجام داد صحبت کردیم تا دلیل این موضوع را جویا شویم.

مهدوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبالی درباره غیبت گل‌محمدی و کاظمیان اظهار داشت: " آقای یحیی گل‌محمدی جایگاه‌شان با شخص دیگری که نام بردید (جواد کاظمیان) بسیار متفاوت است و سرمربی پرسپولیس برای این بازی دعوت شده بود اما به دلیل مشغله کاری که داشت نتوانست در مسابقه حضور پیدا کند، اما درباره جواد کاظمیان باید بگویم من اصلا ایشان را نمی‌شناسم! ایشان در این اندازه‌ها نیست که در این بازی حضور داشته باشد."

مهدوی در پاسخ به اینکه دلیل اختلافش با کاظمیان چیست، چنین توضیحی داد:" ایشان درک لازم را ندارند و بهتر است با تیم های جنگول منگول بازی کنند!"

جواد کاظمیان روز گذشته درحالی در مراسم سالگرد علی انصاریان بین مردم حاضر شده بود و صحبت کرد که به گفته خودش و تایید محمدرضا مهدوی به بازی نمادین منتخب سرخابی و ستارگان 98 در ورزشگاه آزادی دعوت نشده بود.

7655