جولان کرونا در اردوی نفت مسجد سلیمان

جولان کرونا در اردوی نفت مسجد سلیمان

پایگاه خبری فوتبالی- تعداد زیادی از اعضای تیم نفت مسجدسلیمان مبتلا به کرونا شده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، تیم نفت مسجدسلیمان در حالی در تهران مشغول تمرین است که تعداد زیادی از اعضای این تیم شامل بازیکنان، کادرفنی و تدارکات این تیم مبتلا به کرونا شدند.

گفته می‌شود، 15 نفر از اعضای تیم نفت مسجدسلیمان طی روزهای اخیر مبتلا به بیماری کرونا شد‌ه‌اند. البته این تعداد به مرور در روزهای اخیر مبتلا شدند و هر فرد پس از بروز علائم از حضور در تمرینات منع شد.

باید دید که نفت مسجدسلیمان پیش از بازی هفته هفدهم مقابل سپاهان چه شرایطی پیدا می‌کند.

6641