حرف‌های درگوشی یزدانی به سرپرست استقلال پس از حرکت جنجالی لو رفت!

حرف‌های درگوشی یزدانی به سرپرست استقلال پس از حرکت جنجالی لو رفت!

پایگاه خبری فوتبالی- صحبت‌های درگوشی سرپرست تیم استقلال با سیاوش یزدانی لحظاتی پس از اخراج این مدافع لو رفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، لحظاتی پس از خروج مدافع اخراج شده تیم استقلال از میدان مسابقه با تیم هوادار، این بازیکن دست در گردن مدیر تیم به سمت رختکن حرکت کرد.

در اواخر دیدار تیم‌های استقلال و هوادار (دقیقه ۸۸) بازیکن خط دفاع تیم استقلال با ضربه زدن به توپ دومی که در زمین مسابقه افتاده بود، باعث شد دومین کارت زردش را از داور مسابقه دریافت کرده و با کارت قرمز اخراج شود. سپس با تعجب بابت اخراج شدن از زمین مسابقه و با حالتی ناراحت و غمگین از زمین خارج شد که در این زمان بیژن طاهری سرپرست تیم استقلال به سمت او رفت تا مدافع تیمش را به سمت رختکن همراهی کند.

در این حد فاصل صحبتهای بین مدیر تیم استقلال و مدافع اخراج شده رد و بدل شد. بیژن طاهری در گفت‌وگویی کوتاه درباره صحبت‌های رد و بدل شده بین خودش و سیاوش یزدانی گفت: «سیاوش در آن لحظه بابت این اتفاق خیلی ناراحت بود و ابراز تعجب می‌کرد که چرا داور او را اخراج کرده است. من هم به او دلداری می‌دادم و باتوجه به زمان اندک باقیمانده گفتم ان‌شاءالله مشکلی در این فاصله به وجود نمی‌آید و بازیکنان تیم با قدرت از دروازه دفاع می‌کنند. اما یزدانی همچنان ناراحت بود و آرزو می‌کرد این اتفاق برایش رخ نمی‌داد».

سیاوش یزدانی پس از اخراج از بازی به رختکن رفت و تا پایان بازی از آن خارج نشد.

تیم استقلال در هفته دوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر باید در تهران مقابل ذوب‌آهن به میدان برود که سیاوش یزدانی به خاطر اخراج از زمین در بازی هفته شانزدهم در این دیدار محروم و غایب است. بازی رفت دو تیم با نتیجه ۰-۲ به سود استقلال به پایان رسیده بود.

6641