سرمربی پیشین آلمان‌ها در آستانه بازگشت به تیم سابق خود

سرمربی پیشین آلمان‌ها در آستانه بازگشت به تیم سابق خود

پایگاه خبری فوتبالی - یک رسانه از کشور ترکیه مدعی شده است که یواخیم لوو که سابقه‌ی هدایت و قهرمانی با تیم ملی آلمان در جام جهانی را نیز در کارنامه خود دارد، در فصل آینده هدایت باشگاه فنرباغچه ترکیه را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وب سایت haberglobal.com.tr کشور ترکیه، دوباره شایعاتی درباره یواخیم لوو که تا تابستان سال 2021 به عنوان سرمربی ملی فعالیت می کرد، به گوش می رسد و این مرتبه گفته می شود که سرمربی سابق آلمان ها در فصل جدید مسابقات در سال بعد هدایت تیم فنرباغچه از تیم های مطرح سوپرلیگ ترکیه را بر عهده خواهد داشت.

طبق این گزارش از وب سایت ترکی haberglobal.com.tr، یواخیم لوو، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آلمان در رقابت های فصل آینده سرمربی‌گری تیم فنرباغچه استانبول را بر عهده خواهد گرفت. علی کوچ، رئیس باشگاه فنرباغچه و یواخیم لوو به عنوان سرمربی سابق تیم ملی آلمان بعد از انجام مذاکرات، به این توافق رسیده‌ اند. بعد از اخراج ویتور پریرا، فنرباغچه در حال حاضر توسط اسماعیل کارتال هدایت می شود که قراردادش در پایان رقابت های فصل جاری با باشگاه ترکیه ای به پایان می رسد.

برای یواخیم لوو این به نوعی بازگشت به محل کار قبلی هم محسوب می شود. از ژوئیه  1998 تا ژوئن سال 1999، یواخیم لوو مربیگری این باشگاه شهر استانبول را بر عهده داشت. سرمربی قهرمان سابق جام جهانی سی و هشت مسابقه را بر روی نیمکت رهبری تیم فنرباغچه نشست و کسب میانگین امتیاز 2.05 را در این باشگاه ترکیه ای به ثبت رساند. یواخیم لوو از زمان بازنشستگی خود به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان بعد از مسابقات یورو 2021 که با قهرمانی تیم ملی ایتالیا به پایان رسیده بود، بدون تیم بوده است و همچنان در انتظار تجربه کردن یک چالش جدید در یک تیم جدید می باشد.

9404