توضیح صدری درباره استفاده از ارز نیمایی برای پرداخت مطالبات کالدرون

توضیح صدری درباره استفاده از ارز نیمایی برای پرداخت مطالبات کالدرون

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس از نحوه پرداخت مطالبات گابریل کالدرون سرمربی سابق این تیم دفاع کرده است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در حالی با این مربی آرژانتینی تسویه حساب کرد که روزنامه جوان در آن مقطع مدعی شده بود که طلب کالدرون با ارز نیمایی و  استفاده از تسهیلات اشتغالزایی محرومان صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

روزنامه جوان در واکنش به این اتفاق نوشته بود:" در حالی باشگاه پرسپولیس با کمک وزارت ورزش از ارز نیمایی برای پرداخت طلب کالدرون استفاده کرده است که برخی از کالا‌هایی که مشمول ارز نیمایی می‌شوند اقلامی از دارو‌ها و تجهیزات پزشکی هستند و این امر نیز منوط بر تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است. در شرایطی در ماه‌های اخیر تولید برخی دارو‌ها به دلیل اختصاص نیافتن ارز متوقف شده و این دارو‌ها نایاب شده‌اند که باشگاه پرسپولیس با رایزنی وزارت ورزش برای پرداخت طلب یک مربی فوتبال از ارز نیمایی استفاده کرده است، ارزی که باید به دارو و اقلام بهداشتی و درمانی تعلق می‌گرفت."

مجید صدری سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس که مهمان قسمت جدید برنامه اینترنتی فوتبال 11 بود، در بخشی از صحبتهایش درباره نحوه مطالبات گابریل کالدرون توضیح داد.

به گفته صدری، او توانست مجوز بانک مرکزی را برای پرداخت مطالبات کالدرون از طریق ارز نیمایی بگیرد و این موضوع باعث شد که پرسپولیس 3.5 میلیارد تومان در این ماجرا سود کند.

صدری در صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که باشگاه پرسپولیس در آن مقطع به جای پرداخت مطالبات مربی آرژانتینی با ارز 28 هزار و 700 تومانی، توانست با ارز 23 هزار تومانی، پرونده این مربی را ببندد.

1984