صحبت‌های پیولی پیش از دربی دلامادونینا مقابل اینتر/ غیبت زلاتان قطعی شد

صحبت‌های پیولی پیش از دربی دلامادونینا مقابل اینتر/ غیبت زلاتان قطعی شد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری پیش از برگزاری دربی حساس شهر میلان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، استفانو پیولی در نشست خبری پیش از دیدار بزرگ فردا شب میلان برابر اینتر شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که صحبت های او را در ادامه می خوانید:

در رابطه با انتخاب های فنی؟

"ما همچنین باید به خصوصیات حریفانمان توجه کنیم و موضوع مهمی است. شکل اصلی بازی ما هرگز تغییر نخواهد کرد و فردا هم همین طور خواهد بود."

در رابطه با آمادگی تیم در هفته دربی؟

"ما در سطح بسیار بالایی در حال رقابت هستیم، سهمیه لیگ قهرمانان یا هر چیز دیگر ما هنوز یک تیم رقابتی هستیم. برابر یووه نمایشی عالی داشتیم و در جلوی دروازه کمی فاقد کیفیت بودیم. می خواهیم در بازی مهم فردا برای پیروزی تلاش کنیم."

در رابطه با بازیکنان ریکاوری شده و مصدومین؟

"ابراهیموویچ و ربیچ در دسترس نخواهند بود. توموری کارش را به نحو احسنت انجام داده و برای بازی فردا شب در دسترس خواهد بود اما فکر نمی کنم بتواند از ابتدا به میدان برود."

در رابطه با فرم هر دو تیم حاضر در دربی؟

"اینتر قطعاً در حال شکل دادن ماجراجویی بسیار مهمی است. این که ما افت داشته ایم، درست است اما می دانم که تیم قدرتمندی در اختیار دارم."

در رابطه با حکم فینال داشتن دربی و نقش ژیرو در بازی فردا؟

"این بازی وزن زیادی دارد و به دلایل مختلفی ارزشمند است. این یک دربی است و می تواند به شما اعتماد به نفس، ذهنیت مثبت و قدرت بدهد. ما از ارزش بازی باخبریم و برای آن آماده هستیم. ژیرو یک بازیکن بین المللی است و برای بازی فردا آماده است."

آیا اینتر شانس بالاتری برای پیروزی در دربی دارد؟

"آن ها بسیار قدرتمند هستند و سال گذشته در لیگ قهرمان شدند. راه و روشی که هر دو تیم برای بازی کردن به کار می برند دوئل های بسیاری را خلق خواهد کرد و هر کسی که در این دوئل ها پیروزی بیشتری داشته باشد شانس برنده شدن در بازی فردا برای آن تیم بیشتر است."

در رابطه با عملکرد میلان در مارکت زمستانی؟

"مثبت نگاه می کنم و باور دارم. از ویژگی های بازیکنانم باخبرم. آن ها باید احساس قوی بودن کنند. نظرات و انتخاب های ما در باشگاه برای مارکت زمستانی یکی است و فرصت مناسبی برای بازیکنی که بتواند باعث پیشرفت سطح تیم شود فراهم نشد و بنابراین ما تصمیم گرفتیم بر روی بازیکنان فعلیمان حساب کنیم."

اولین دربی شما بدون ابراهیموویچ"

"بازی بسیار مهمی است. از این که زلاتان را ندارم متأسفم. ما با زلاتان رشد زیادی داشتیم و حالا باید نشان بدهیم حتی بدون او هم تیم قدرتمندی هستیم. ما باید چنین اراده ای حتی در لحظات حساس فصل داشته باشیم."

در رابطه با مارکو لازتیچ؟

"به نظرم او پیش از ورود به میلان هم شخصیت قوی و هدف تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ را داشته است. به لحاظ جسمی بسیار عالی است و تکنیک خوبی دارد. فردا همراهمان خواهد بود تا درک کند فوتبال ایتالیا چگونه است و بودن و در میلان چه معنایی دارد."

در رابطه با لیائو؟

"شما همیشه باید انتظار بسیار بالایی از لیائو داشته باشید. رشد بسیار زیادی داشته و سخت در تلاش است. زمان آن رسیده که خودش را ثابت کند."

9404