صحبت‌های اینزاگی پیش از بازی دلامادونینا/ از خریدهای جدید تا تعیین پنالتی‌زن

صحبت‌های اینزاگی پیش از بازی دلامادونینا/ از خریدهای جدید تا تعیین پنالتی‌زن

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی نراتزوری پیش از برگزاری دربی دلامادونینا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر در نشست خبری قبل از دیدار تیمش در دربی شهر میلان با میلان حاضر شد که صحبت های اینزاگی در این نشست را در ادامه می خوانید:

"پس از وقفه اخیر، دوره ای پر فشار و هیجان انگیز که با دیدار با میلان آغاز می شود را در پیش داریم. ما حریفان معتبر زیادی داریم که یکی پس از دیگری باید با آن ها روبرو شویم اما از نقاط قوت خود آگاهیم. در حال آماده شدن برای دربی هستیم، جو بسیار صمیمانه است و بچه ها بسیار متمرکز هستند. فکر نمی کنم دربی تعیین کننده باشد زیرا هنوز پانزده بازی دیگر در پیش است. در نیم فصل اول دیدیم که جدول چگونه تغییر کرد. ما هفت امتیاز عقب بودیم اما صدرنشین شدیم. بازی مهمی است و از اهمیت دربی برای طرفداران نیز آگاهیم. ما از کاری که تاکنون انجام داده ایم با خبریم. در ابتدای فصل ابهامات زیادی وجود داشت، اما ما خوب کار کرده ایم و حتی تا پایان فصل باید مسئولیت پذیرتر هم باشیم. من دربی های زیادی را تجربه کرده ام و هرگز نمی توان گفت شانس کدام تیم بیشتر است. بازی فردا مسابقه ای خواهد بود که در آن اتفاقات، تفاوت ایجاد می کنند و انگیزه ها اساسی خواهد بود. رقابت برای اسکودتو هنوز در جریان است. علاوه بر میلان و ناپولی، آتالانتا و یوونتوس نیز هستند که بسیار قدرتمندند. یوونتوس در دو ماه اخیر بسیار خوب عمل کرده و نقل و انتقالات مهمی داشته است. همه این تیم ها هنوز شانس دارند. در بازی رفت میلان در فرم خوبی قرار داشت و سپس آن ها مصدومیت های زیادی داشتند که باعث افت جزئی شان شد. پیولی یک مربی عالی است که تیم هایش را به خوبی سازمان دهی می کند."

قوی تر شدن با گوزنس و کایسدو؟

"مدیران و یک رئیس عالی که به ما نزدیک است، در این جا حضور دارند‌. باشگاه خود را در نقل و انتقالات آماده نشان داده و دو بازیکنی آمده اند که می توانند از حالا تا انتهای فصل به ما کمک کنند. رابین در حال ریکاوری از یک مصدومیت سخت است و برای بازگشت، او هنوز به زمان نیاز خواهد بود اما همه او را می شناسند و یک خرید عالی است. در مورد فلیپه نیز من در سه سال گذشته مربی او بودم و او را به خوبی می شناسم. سنسی هم رفت چون می خواست به طور مداوم بازی کند. من از کاری که انجام دادیم راضی هستم."

پنالتی زن تیم؟

"هنوز باید شرایط بازیکنانی که در زمین خواهند بود را ارزیابی کنم. ما پنالتی زنانی داریم که لائوتارو اولین پنالتی زن در میان آن ها است، چالهان اوغلو و سایر بازیکنان هم می توانند پنالتی بزنند."

9404