صحبت‌های اشلی کول پس از پیوستن به لمپارد در کادر فنی اورتون

صحبت‌های اشلی کول پس از پیوستن به لمپارد در کادر فنی اورتون

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره‌ی سابق آبی های لندنی با ترک آکادمی این باشگاه به درخواست دوست و هم‌بازی سابقش که هم اکنون هدایت اورتون را پذیرفته، پاسخ مثبت داد و به فرانک لمپارد در کادر فنی این باشگاه ملحق شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، به دنبال درخواست فرانک لمپارد، اسطوره‌ی باشگاه چلسی و سرمربی کنونی اورتون، اشلی کول، دوست و هم‌بازی قدیمی لمپارد در تیم لندنی آکادمی چلسی را ترک کرد و به کادر مربیگری فرانک لمپارد در تیم اورتون ملحق شد. اشلی کول در این ارتباط به خبرنگاران رسانه ها گفت: "زمانی که فرانک لمپارد از من درخواست کرد که به کادر مربیگری او در اورتون بپیوندم، بسیار خوشحال شدم. این یک فرصت درخشان است؛ من به این تیم پیوستم تا سخت کار کنم و سعی کنم به اورتون کمک کنم تا موفق شود." 

مدافع چپ پای سابق تیم ملی فوتبال انگلستان و آرسنال و چلسی در ادامه‌ی صحبت هایش گفت: "چیز دیگری که بر تصمیم من تأثیر گذاشت، فرصت همکاری مجدد با فرانک لمپارد بود. او یک مربی بزرگ است. با کادر مربیگری تیم، همه چیزهایی را که برای رسیدن به اهدافمان نیاز داریم را در اختیار داریم."

همچنین خود فرانک لمپارد نیز در خصوص کارش در زمان حضور به عنوان سرمربی چلسی گفت: "هفده ماه را واقعاً به خوبی را سپری کردم. در فصل اول، بر خلاف انتظارات پیش رفتیم و به لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم و در فینال جام حذفی بازی کردیم. در فصل دوم، مدتی در بالای جدول بودیم، اما بعد از آن یک ماه سخت و از دست دادن فرم خوبمان پیش آمد که بعد از آن کارم را از دست دادم. در چنین لحظاتی به واقعیت فوتبال پی می بردم."

9404