کنعانی‌زادگان: از سه میلیارد قراردادم با پرسپولیس دو میلیارد طلب دارم

کنعانی‌زادگان: از سه میلیارد قراردادم با پرسپولیس دو میلیارد طلب دارم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع لژیونر تیم ملی فوتبال به حواشی پیش آمده واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، حسین کنعانی‌زادگان که در چند وقت اخیر حواشی زیادی برایش پیش آمده بود با انتشار استوری در صفحه شخصی خود به صحبت با هواداران تیم پرسپولیس پرداخت.

در زیر متن استوری کنعانی‌زادگان را مشاهده می‌کنید:

سلام و عرض ادب خدمت هواداران پرسپولیس

داستان از اونجا شروع شد که بازیکنی که ۲ بار رباط و مینیسک داده با وجود بهترین دفاعهای ایران : آقا سید و شجاع ، اومد تو تیمی که سالها قبل تو همين تيم رشد کرد . به لطف خدا و شما عزيزان و کمک بزرگترهای تیم، روز به روز پیشرفت کرد و بهترین روزهای فوتبالش رو تجربه کرد با گرفتن انواع و اقسام جامها و حضور در فینال آسيا از نیم فصل اعلام کردم که پیشنهاد دارم ولی دوست دارم با رقمي معقول قراردادم را تمدید کنم ولی رقم پیشنهادی باشگاه حتی ۵۰ درصد از بازیکنهای تیمهایی که چندین سال هست که جام نگرفتن کمتر بود البته این مشکل برای بازیکنای دیگر هم بود مثله احمد نور. 

از قرار داد ۳ میلیاردی مبلغ تقريبا ۲ میلیارد طلب دارم ولی هیچ واکنشی نداشتم نسبت به تیمی که عاشقانه دوسش دارم و همین الان اعلام میکنم همه جوره آماده مذاکره با باشگاه برای تخفيف را دارم خیلی عامیانه میخوام بگم که هيچ عزم و اراده ای برای تقویت تیم وجود نداشت در پایان همیشه از ته قلبم آرزوی سربلندی پرسپولیس را دارم چون اعتقاد دارم پرسپولیس از هرنامی بزرگتر است.

زنده باد پرسپولیس و پرسپولیسی

۴۱۵۴