تقابل پالایش گاز ایلام و همیاری ارمیه لغو شد/ کرونا بلای جان فوتبال زنان

تقابل پالایش گاز ایلام و همیاری ارمیه لغو شد/ کرونا بلای جان فوتبال زنان

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم پالایش گاز ایلام و همیاری آذربایجان غربی در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران با صلاحدید مسئولین برگزاری معوقه اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، هشتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، از ساعت 13 امروز با دیدارهای همزمان آغاز شد و تیم‌های لیگ برتری پس از وقفه یک ماهه به دلیل حضور تیم ملی در تورمنت جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا، چهاردهمین دوره جام کوثر را از سر گرفتند.

در میان بازی‌های مهم این هفته، پالایش گاز در ورزشگاه عدالت ایلام میزبان همیاری آذربایجان غربی بود. دیداری که سه امتیاز آن می‌توانست همیاری را از جمع پایین نشینان جدول جدا و همچنین پالایشی‌ها را یک گام به بالای جدول نزدیک کند.

اما یک روز مانده به بازی، نماینده آذربایجان غربی درگیر مواردی شد که سفر این تیم به ایلام را در هاله‌ای از ابهام قرار داد. شنیده‌ها حاکی از آن است که سفر کاروان دختران ارومیه‌ای به دلیل ابتلای چندین بازیکن و مشکوک بودن افراد دیگر در اردوی این تیم به ویروس کرونا لغو شده و مباحث مالی و حمایتی در میان نیست.

سازمان لیگ و مسئولین برگزاری نیز، چندساعت مانده به آغاز این دیدار دستور به لغو بازی دادند و اعلام کردند که پس از صحت سنجی و رسیدن بازیکنان دوتیم به شرایط پایدار سلامت جسمی زمان جدید برگزاری بازی متعاقباً اعلام خواهد شد و فعلاً خبری از نتیجه سه بر صفر به سود تیم پالایش گاز نیست.

جهش های ویروس کرونا هر روز با یک نام تازه بسیاری از مردم و ورزشکاران را درگیر خود می‌کند تا جایی که ممکن است علاوه بر اختلال در برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتبال زنان، هفته هفدهم و هجدهم فوتبال مردان نیز دستخوش تغییرات زمانی شود.

1377