واکنش ستاره اسپانیایی چلسی به حضور این تیم در فینال جام اتحادیه

واکنش ستاره اسپانیایی چلسی به حضور این تیم در فینال جام اتحادیه

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع ملی پوش و اسپانیایی آبی های لندنی در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگاران رسانه ها در ارتباط با راهیابی و حضور تیمش در مسابقه‌ی پایانی رقابت های جام اتحادیه‌ی فوتبال انگلستان در لندن و در استادیوم ومبلی این شهر صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، سزار آزپیلیکوئتا، مدافع کناری تیم های ملی فوتبال اسپانیا و چلسی انگلستان درباره‌ی حضور این باشگاه لندنی در مسابقه‌ی فینال جام اتحادیه فوتبال انگلیس می گوید: "ما مشتاقانه منتظر دیدار فینال هستیم. همه‌ی بازیکنان چلسی می دانند که این مسابقه چه معنایی برای باشگاه ما دارد چرا که یک فرصت عالی برای کسب یک جام و افتخاری دیگر است. این یک روز خاص است و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا همه چیز را برای به دست آوردن پیروزی در این مسابقه و کسب جام قهرمانی انجام دهیم. بردن یک عنوان، همیشه خاص است و به همین دلیل است که وقتی شانس دارید، می خواهید از آن استفاده کنید."

مدافع ملی پوش آبی های پایتخت نشین انگلیسی در ادامه‌ی صحبت هایش در خصوص این فینال و حضور تیمش در این دیدار هم گفت: "همیشه داشتن شانس بازی در فینال آن هم در مقابل دیدگان هوادارانمان بسیار عالی است؛ زیرا همه‌ی ما اعضای تیم، رؤیای چنین لحظاتی را در سر می پرورانیم. ما ارتباط بسیار خوبی با هواداران تیممان داریم و همواره سعی می کنیم تا بهترین کارها و بازی ها را برای آن ها انجام دهیم. این، یک احساس خاص است. هواداران همیشه ما را در مسابقات جام حذفی دنبال و پیگیری می‌ کنند و بردن یک مسابقه‌ی فینال در استادیوم ومبلی لندن، مسلما آن ها را بسیار خوشحال خواهد کرد."

9404