تاسف اسطوره هلندی از سرنوشت توپ طلا/ گولیت: دلیخت در مونیخ موفق می‌شود

تاسف اسطوره هلندی از سرنوشت توپ طلا/ گولیت: دلیخت در مونیخ موفق می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - اسطوره‌ی تیم ملی فوتبال هلند به تعریف و تمجید از مدافع جوان هم‌وطن خودش پرداخته و او را برای حضور در جمع باواریایی ها مهره‌ی مناسبی می داند و از طرف دیگر، از همدوره بودن مهاجم لهستانی باواریایی ها با دو فوق ستاره‌ی پرتغالی و آرژانتینی جهان فوتبال ابراز ناراحتی و تأسف می کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی بیلد چاپ کشور آلمان، رود گولیت، پیشکسوت و اسطوره‌ی تیم ملی فوتبال هلند که سابقه‌ی بازی در تیم میلان ایتالیا را نیز در کارنامه‌ی دوران بازی حرفه ای خود دارد، ماتیاس دی لیخت، مدافع کنونی تیم ملی فوتبال هلند و باشگاه یوونتوس که از تیم آژاکس آمستردام به این تیم ایتالیایی منتقل شد را برای حضور و بازی در باشگاه آلمانی بایرن مونیخ مناسب می داند و می گوید: "ماتیاس در یوونتوس چیزهای زیادی را تجربه کرده و یاد گرفته است. او می تواند سهم بسیار خوبی برای موفقیت در بایرن مونیخ داشته باشد."

اسطوره‌ی فوتبال هلند همچنین در ارتباط با روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم ملی فوتبال لهستان و باشگاه بایرن مونیخ نیز می گوید: "من این مهاجم گلزن را به عنوان یک بازیکن دوست دارم. او می تواند همه‌ی کارها را انجام دهد. فکر می کردم او بتواند که جایزه‌ی توپ طلا را ببرد و شگفتی آور بود که او آن جایزه را برنده نشد و به دست نیاورد. مایه‌ی تأسف است که لواندوفسکی در دوران کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بازی می کند. من فکر می کنم که لواندوفسکی در سرتاسر جهان به اندازه‌ی این دو نفر پرتغالی و آرژانتینی قدردانی نمی شود. این موضوع واقعاً مایه‌ی تأسف است."

9404