بحران در خط دفاعی آبی‌ها؛ مذاکرات چلسی با سه مدافع تیمش به مشکل خورده‌است

بحران در خط دفاعی آبی‌ها؛ مذاکرات چلسی با سه مدافع تیمش به مشکل خورده‌است

پایگاه خبری فوتبالی- مشکل در مراحل تمدید قرارداد باشگاه چلسی با سه مهره کلیدی تیم در خط دفاعی، ممکن است آن‌ها را وارد بحران جدی‌ای کند.

به گزارش فوتبالی، از زمانی که گزارش شد، توماس توخل برای پروژه بازسازی تیم در زمستان از هیئت مدیره تقاضای کمک مالی کرده است، مشخص شد که زنگ خطر در استمفورد بریج برای این سرمربی به‌صدا درآمده است.

آبی‌ها، که به دنبال توافق با سه مدافع خط دفاعی تیم خود آنتونیو رودیگر، آندریاس کریستنس و سزار آزپیلیکوئتا هستند، به پیشرفت چندانی دست نیافته‌اند.

به نقل از میرِر، رودیگر 28 ساله پیش از این گزارش شده بود که از پیشنهاد اولیه چلسی برای تمدید قرارداد ناامید شده‌است و وضعیت نامطمئن او باعث شده تا تیم‌هایی مانند رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن برای امضای او حلقه بزنند.

ناکامی چلسی برای تمدید قرارداد با آزپیلیکوئتای اسپانیایی و کریستنسن دانمارکی تا به این لحظه، بارسلونا را در مسیر تلاش برای جذب این دو مدافع قرار داده است.

با توجه به نگرانی در مورد از دست دادن هر سه مدافع میانی در یک مقطع، مثلث دفاعی‌ای که مجموعا در این فصل 53 بازی برای چلسی در لیگ‌برتر انجام داده اند، طبیعی است که توخل برای جبران این فقدان نیاز به بودجه قابل توجهی دارد.

چلسی در حال حاضر در کنار این سه بازی، تیاگو سیلوا، تروه چالوبا و مالانگ سار را در ترکیب دارد که نفر اول احتمال دارد فصل آینده آخرین سال حضورش در چلسی باشد و دو نفر دیگر، نیاز به کسب تجربه بیشتری برای حضور دائم در ترکیب ثابت آبی‌ها دارند.

ژول کونده یکی از گزینه‌های احتمالی باشگاه برای تقویت خط دفاع تیم به حساب می‌آید.

9719