بازگشت ستاره منچستریونایتد به میادین پس از 3 ماه

بازگشت ستاره منچستریونایتد به میادین پس از 3 ماه

پایگاه خبری فوتبالی - گزارشات حاکی از آن است که پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد در لیست تیم برای دیدار مقابل میدلزبورو در جام حذفی حضور خواهد داشت. 

به گزارش فوتبالی، در روز دوم نوامبر سال 2020، ستاره بیست و هشت ساله، در دیدار خارج از خانه مقابل آتالانتا که با تساوی دو بر دو به پایان رسید، برای آخرین بار برای شیاطین سرخ به میدان رفت. او زمانی که در اردوی تیم ملی فرانسه حضور داشت، از ناحیه ران پا مصدوم شد. در ابتدا گفته می‌شد که ستاره سابق یوونتوس برای 8 هفته نمی‌تواند بازی کند، اما حالا 3 ماه از مصدومیت او گذشته است. 

به نقل از نشریه سان، پوگبا در هفته اخیر در تمامی جلسات تمرینی رالف رانگنیک حضور داشته و این سرمربی آلمانی روز جمعه صبح تصمیم خواهد گرفت که به او میدان بدهد یا خیر. جمعه شب دو تیم منچستریونایتد و میدلزبورو از چهارچوب راند چهارم مسابقات جام حذفی انگلیس (اف ای کاپ) در ورزشگاه الدترافورد به میدان خواهند رفت. میدلزبورو در لیگ چمپیونشیپ حضور دارد و روی کاغذ، شیاطین سرخ از شانس بسیار بالایی برای پیروزی برخوردار هستند، اما باید دید که آیا سرمربی موقت آلمانی، به قهرمان جام جهانی 2018 اجازه حضور در میدان را خواهد داد یا نه. 

4416