غیررسمی؛ رونمایی از لیست بازیکنان مورد نظر پرسپولیس در زمستان

غیررسمی؛ رونمایی از لیست بازیکنان مورد نظر پرسپولیس در زمستان

پایگاه خبری فوتبالی- آیا باشگاه پرسپولیس بازیکنان مورد نظر یحیی گل‌محمدی را در زمستان جذب می‌کند؟

به گزارش فوتبالی، قرمزها روز گذشته از اولین خرید خود در پنجره زمستانی رونمایی کردند تا بعد از فراهم شدن زمین تمرین جدید برای پرسپولیس، حالا درویش سراغ اجرایی کردن دومین شرط یحیی گل‌محمدی یعنی فعالیت در بازار نقل و انتقالات برود.

روزنامه گل در گزارشی نوشته که یحیی به باشگاه گفته یک مهاجم که اولویت با خارجی است می‌خواهد اما با مهاجم ایرانی باکیفیت هم مشکل ندارد. در خصوص هافبک که بر اساس شنیده‌ها هافبک راست است گویا یک خارجی که آسیایی است، را مدنظر دارد.

از لیست یحیی تاکنون احمد گوهری جذب شده و پس از استعلام فسخ او از سازمان لیگ قراردادش با قرمزها نهایی می‌شود. هر چند او از امروز در تمرینات پرسپولیس حاضر شد تا آماده بازی بزرگ سوپرجام شود.

سعید صادقی، عبدالکریم حسن هافبک عراقی و امید حامدی فر هافبک تیم ملی امید و باشگاه صنعت نفت گزینه‌هایی هستند که نامشان به پرسپولیس لینک شده است.

بعد از منتفی شدن بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس، نام مهدی تیکدری هم به عنوان بازیکن مورد نظر پرسپولیس مطرح شد که گویا باشگاه گل گهر اجازه جدایی این مدافع – هافبک را نداده است.

 در پست مهاجم نیز پرسپولیس ابتدا سراغ پریرا رفت که با مخالفت باشگاه فولاد و جواد نکونام روبه رو شد.در لیست یحیی نام چند مهاجم خارجی با کیفیت نیز به چشم می‌خورد که در صورت توافق مالی یکی از آنها جذب خواهد شد. همچنین قرمزها باب مذاکره را با مدیران تراکتور برای جذب پیمان بابایی و همچنین شروین بزرگ از نفت آبادان آغاز کرده اند و شاید اگر گزینه خارجی جذب نشود یکی از آنها در کنار محمدرضا آزادی راهی پرسپولیس شود.

7655