بازیکن موفرفری آکادمی رئال مادرید راهی لوانته شد

بازیکن موفرفری آکادمی رئال مادرید راهی لوانته شد

پایگاه خبری فوتبالی - داوید دلاویبورا یکی از شناخته شده ترین چهره های آکادمی رئال مادرید در سالهای اخیر بود که تصمیم گرفت راهی لوانته شد.

به گزارش فوتبالی، این دفاع چپ که از نظر ظاهر و سبک بازی هجومی خود با مارسلو مقایسه می شد در پیامی اینستاگرامی با هواداران رئال مقایسه کرد و گفت که پس از یازده سال حضور در آکادمی رئال گام سختی را برداشته است. البته به نظر می رسد که قرارداد وی قرضی باشد و این بازیکن در پایان فصل می تواند به رئال مادرید برگردد.

دلاویبورا در تیم جوانان عضویت داشت اما در سن 19 سالگی شانس حضور در تیم رزروهای رئال مادرید یعنی کاستیا را پیدا نکرد. او که در 16 سالگی اولین قرارداد حرفه ای خود را با رئال مادرید امضا کرده بود، در سالهای اخیر مورد توجه منچستریونایتد، تاتنهام و یوونتوس نیز قرار داشت اما در نهایت در آکادمی رئال کمرنگ شد و حالا برای احیای دوران فوتبالش راهی لوانته شده است. وکالت وی به عهده جاناتان بارنت وکیل گرت بیل و ادواردو کاماوینگا است. دلاویبورا در پیامی در اینستاگرامش نوشت:" این هفته دوره جدیدی به عنوان بازیکن لوانته برایم آغاز شد و انگیزه بالایی دارم تا به عنوان بازیکن و انسان رشد کنم. از اعتمادتان به من تشکر می کنم. پس از یازده سال حضور در خانه ام رئال مادرید، تصمیم گرفتم که جدا شوم. در آن جا به عنوان یک بازیکن و یک شخصیت رشد کردم و مربیانم ارزشهای بزرگی را به من تزریق کردند."

4125