مولر: ترجیح می‌دهم اسب‌ها و خرگوش‌ها را تغذیه کنم تا هالند!

مولر: ترجیح می‌دهم اسب‌ها و خرگوش‌ها را تغذیه کنم تا هالند!

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند مورد توجه باشگاه های مختلف نظیر رئال مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی و پی اس جی قرار دارد و از بایرن مونیخ هم به عنوان یکی از گزینه هایش اسم برده می شود اما به نظر می رسد که باواریایی ها استقبال خوبی از او نخواهند داشت. در حقیقت توماس مولر هافبک بایرن در مصاحبه با بیلد به شدت به هالند حمله کرده است.

به گزارش فوتبالی، مولر با پرسشی در مورد ارلینگ هالند مواجه شد  که پاسخ جالبی هم داد. در حقیقت اگر بایرن بخواهد هالند را بخرد باید درها را به روی جدایی روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی باز کند. خبرنگار بیلد از مولر پرسید:" آیا دوست داری که هالند را با پاس گلهایت تغذیه کنی؟" که مولر در جواب گفت:" ترجیح می دهم اسب ها و خرگوش هایم را تغذیه کنم."

قرارداد مهاجم لهستانی تا 2023 اعتبار دارد و به نظر می رسد که مولر همچنان دوست دارد در مورد وی صحبت کند. وی افزود:" عجیب است که لواندوفسکی برود به خصوص که همه چیز برای ما خوب پیش می رود."

مولر 32 ساله نیز تا سال 2023 با بایرن قرارداد دارد که خودش گفت که فعلا هیچ کسی با او در مورد تمدید تماس نگرفته است و فعلا خبری در این باره به گوش او نرسیده است.

4125