با درخشش ستاره لیورپول؛ اولین فینالیست جام ملت‌های آفریقا مشخص شد

با درخشش ستاره لیورپول؛ اولین فینالیست جام ملت‌های آفریقا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله نیمه نهایی از رقابت های جام ملت های آفریقا، بورکینافاسو و سنگال به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی سنگال موفق شد با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی برسد و به فینال جام ملت های آفریقا صعود کند تا بدین ترتیب تکلیف اولین فینالیست روشن شود و باید دید که از میان مصر و کامرون کدام یک می تواند به فینال صعود کند و حریف سنگال شود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی سادیو مانه، ستاره لیورپول عملکرد درخشانی داشت و توانست یک گل بزند و یک پاس گل بدهد. ادریسا گیه، دیگر ستاره سنگال در این بازی بود که گلزنی کرد. ادریسا بازیکن پاریسن ژرمن است و به طور کلی سنگال ترکیب خوبی را در اختیار دارد. گل دیگر سنگال را عبدو دیالو به ثمر رساند. تک گل بورکینافاسو را هم توره به ثمر رساند.

یکی از احتمالات جالب در فینال می تواند رویارویی مصر و سنگال باشد که در آن صورت محمد صلاح باید رو در روی سادیو مانه بازی کند. این دو بازیکن در لیورپول هم باشگاهی هستند و هر دو در خط حمله در کنار هم بازی می کنند اما اکنون در جام ملت های آفریقا شرایط متفاوت است و هر دوی آن ها برای قهرمانی تیم ملی کشور خود تلاش می کنند.

1470