مهدوی کیا از مدیریت فنی فدراسیون استعفا کرد

مهدوی کیا از مدیریت فنی فدراسیون استعفا کرد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی امید از سمت مدیرفنی فدراسیون فوتبال انصراف داد.

به گزارش فوتبالی، سایت طرفداری در گزارشی مدعی شده است که مهدی مهدوی‌کیا  از ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال به عنوان مدیرفنی انصراف داد و به نظر می‌رسد حتی تمایلی هم به ادامه همکاری با تیم ملی امید ندارد.

این سایت نوشته است فدراسیون جهانی فوتبال فیفا به مانند سایر فدراسیون‌های عضو، برای مهدوی کیا به عنوان نماینده ایران دعوتنامه ارسال کرده است تا در جلسه آنلاین مدیران فنی فدراسیون های فوتبال کشورهای عضو، شرکت کند اما او در پاسخ به این دعوتنامه اعلام کرده است که دیگر مدیرفنی فدراسیون فوتبال نیست.

پس از اینکه مهدوی‌کیا به فدراسیون جهانی اعلام می‌کند که دیگر نماینده ایران نیست، فیفا با ارسال نامه ای از فدراسیون فوتبال ایران در این خصوص استعلام می‌گیرد و از فدراسیون فوتبال می‌خواهد یک مدیرفنی جدید به جای مهدوی کیا معرفی کند و یا از مدیرفنی فعلی اش که نامش در سایت فیفا ثبت شده، بخواهد در جلسه آنلاین فیفا حضور داشته باشد.

گفته می‌شود این احتمال وجود دارد فدراسیون فوتبال از بین میرشاد ماجدی رییس کمیته جوانان و عضو هیات رییس فدراسیون فوتبال و بیژن ذوالفقارنسب که به تازه‌گی رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال شده است یک نفر را به فیفا معرفی کند که احتمال معرفی ذوالفقارنسب به دلیل پستی که دارد بیشتر است.

پیشتر ذوالفقارنسب هم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبالی اعلام کرده بود تاکنون حکمی مبنی بر انتخابش برای این پست به او ابلاغ نشده و تنها در حد یک خبر و مصوبه بوده است.

باید منتظر ماند و دید فدراسیون فوتبال چه کسی را به جای مهدی مهدوی‌کیا به فدراسیون جهانی فوتبال معرفی خواهد کرد. البته هنوز در سایت فیفا نام مهدی مهدوی کیا به عنوان مدیر فنی فدراسیون فوتبال دیده می شود. 

7655