گزارش ویژه/ تیم ملی امید بدون پاداش و قرارداد!

گزارش ویژه/ تیم ملی امید بدون پاداش و قرارداد!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر رسانه‌ای مستعفی تیم امید، در پست اینستاگرامی‌اش از مشکلات این تیم رونمایی کرده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که رئیس فدراسیون فوتبال در پایان بازی تیم ملی مقابل امارات، از برنامه‌ریزی مجموعه‌اش برای تیم امید خبر داده اما جدا از آنکه شاگردان مهدوی‌کیا بعد از صعود به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا، هیچ اردویی نداشتند و حدود شش اردوی این تیم لغو شده است. هنوز نه خبری از پرداخت پاداش صعود آنها بوده نه اینکه وضعیت قرارداد کادر فنی و اجرایی این تیم مشخص شده است و آنها حتی قرارداد هم ندارند. 

قرعه کشی رقابتهای زیر 23 سال آسیا در ازبکستان، اواخر این ماه برگزار می شود تا تیم ملی  زیر23 سال ایران حریفان خود را بشناسد. چیا فوادی مدیررسانه ای مستعفی تیم ملی امید در پست اینستاگرامی‌اش با اشاره به این موضوع نوشته است:" هنوز هیچ کدام از اعضای کادر فنی و سرپرستی و دیگر اعضای کادر قرارداد ندارند. حتی به بازیکنان پس از آن صعود سخت یک ریال پاداش داده نشده و ماههاست سرپرست تیم و کادر به دنبال نهایی کردن و امضا کردن قراردادها هستند اما هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و به شیوه عجیبی همه چیز به زمان دیگری موکول می‌شود."

با توجه به تقویم فشرده لیگ برتر تا اردیبهشت 1401، امکان برگزاری یک یا دو اردو وجود دارد و تیمی که بخواهد با یک یا دو اردو وارد رقابتهای قهرمانی زیر23 سال آسیا شود، مطمئنا کار بسیار سختی برای صعود به جمع 4 تیم نهایی خواهد داشت. اگر تیم ملی زیر23 سال در رقابتهای ازبکستان نتیجه نگیرد، در سیدبندی رقابتهای مقدماتی المپیک پاریس، دچار مشکل خواهد شد و در گروه سختی برای رقابتهای پیش مقدماتی قرار خواهد گرفت. به نظر می رسد مشکلات تیم امید، آنقدر زیاد بوده که مدیررسانه ای تیم امید، مجبور به استعفا شده است و شاید استعفاهای دیگری هم در راه باشد.

گزارش از سالار علیخواه

1984