بکام: همسرم 25 سال است که غذای یکسانی می‌خورد!

بکام: همسرم 25 سال است که غذای یکسانی می‌خورد!

پایگاه خبری فوتبالی - دیوید بکام بازیکن اسبق منچستریونایتد اعتراف کرد که وقتی که همسرش ویکتوریا در خانه نیست، استیک محبوبش را درست می کند.

به گزارش فوتبالی، ستاره 46 ساله در پادکست "ریور کافه" حضور پیدا کرد و گفت که ویکتوریا هر روز غذای یکسانی می خورد. بکام و ویکتوریا در سال 1999 با هم ازدواج کردند که دیوید مدعی است که همسرش عادت دارد که غذای سالم بخورد و به ندرت غذایی به جز ماهی گریل شده و سبزیجات آب پز شده را می خورد. مالک باشگاه اینترمیامی گفت که گاهی مخفیانه و وقتی که همسرش در خانه نیست، غذای محبوبش را درست می کند. وی اظهار داشت:" وقتی کسی در خانه نیست، به شکل مخفیانه ای برای خودم استیک درست می کنم و خیلی دوستش دارم. استیک تی بن و واگیو انگلیسی را خیلی دوست دارم. بدین ترتیب در حین تماشای فوتبال در بعد از ظهر غذا را میل می کنم. اخیرا سالاد موسیر و گوجه را در کنار استیک درست کردم و یکی از لذت بخش ترین غذاهای ممکن را صرف کردم. استیک واگو را به بهترین شکل درست می کنم. "

بکام در ادامه صحبت هایش گفت:" نسبت به غذا خیلی حساس هستم. وقتی غذای خوبی می خورم، دوست دارم که همه آن را تست کنند. متاسفانه با زنی ازدواج کرده ام که در 25 سال اخیر همیشه غذای یکسانی می خورد. از وقتی با او آشنا شدم همیشه ماهی گریل شده و سبزیجات آب پز شده می خورد و به ندرت غذای دیگری مصرف می کند. تنها زمان هایی که غذایی مشابه با من را می خورد، زمانی بود که هارپر را باردار بود. "

4125