قشقایی شیراز یک - خوشه طلایی ساوه یک/ پنج دقیقه طوفانی در شیراز بی‌حاصل بود

قشقایی شیراز یک - خوشه طلایی ساوه یک/ پنج دقیقه طوفانی در شیراز بی‌حاصل بود

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار تیم های میانه جدولی لیگ یک در شیراز، با وجود طوفان 5 دقیقه ای هر دو تیم با تساوی به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای هفته پایانی نیم فصل نخست، تیم های قشقایی و خوشه طلایی ساوه در شیراز به مصاف هم رفتند. قشقایی که پس از جدایی رجب زاده دچار بحران شده است، در 8 دیدار گذشته خود تنها یک بار به پیروزی رسیده بود و در 6 بازی نیز مغلوب رقبا شده بود. این نتایج ضعیف سبب شده بود تا قشقایی که در میانه های نیم فصل نخست یکی از تیم های صدرنشین جدول بود، تا رتبه نهم سقوط کند.

در سمت مقابل نیز خوشه طلایی پس از 3 تساوی پیاپی در هفته های گذشته امیدوار به کسب 3 امتیاز از این بازی خارج از خانه بود و شاگردان بیاتلو امید داشتند تا از بحران حریف نهایت استفاده را برده و دست پر از شیراز بازگردند.

در این مسابقه که تا دقایق پایانی نیمه نخست پایاپای دنبال می شد، تیم میزبان توانست در دقیقه 40 از فرصت خوبی که نصیبش شده بود استفاده کرده و توسط سیدمحمد عابدی به گل نخست بازی دست پیدا کند.

اما برتری قشقایی دوامی نداشت و این تیم 5 دقیقه بعد توسط پیمان پورصادقی دروازه اش را باز شده دید تا بازی در نیمه نخست با تساوی یک – یک به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز دو تیم برای کسب پیروزی به روی دروازه یکدیگر فشار آوردند که این تلاش ها بی نتیجه بود و در نهایت بازی با نتیجه یک – یک به پایان رسید. با این تقسیم امتیازات، خوشه طلایی در رده ششم قرار گرفت و قشقایی در رتبه نهم باقی ماند.

7474