رومینیگه هم تأیید کرد: حفظ لواندوفسکی اولویت مونیخی‌ها/ انتقاد تند اسطوره از زوله!

رومینیگه هم تأیید کرد: حفظ لواندوفسکی اولویت مونیخی‌ها/ انتقاد تند اسطوره از زوله!

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر سابق بایرن مونیخ ضمن تایید در اولویت بودن موضوع تمدید قرارداد لواندوفسکی، با انتقاد از نیکلاس زوله مدعی شد که او جزو بازیکنان سطح اول باشگاه نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، نیکلاس زوله به تازگی رسماً اعلام کرده که قراردادش را با مونیخی ها تمدید نکرده و در پایان فصل به صورت رایگان از بایرن مونیخ جدا می شود.

در همین رابطه کارل هاینز رومینیگه، اسطوره و مدیر سابق بایرن مونیخ با انتقاد از زوله گفت:

"مشکل این است که او هرگز واقعاً خودش را در جایگاهی که باید باشد، تثبیت نکرده است. وقتی از بهترین بازیکنان تیم صحبت می شود، نام نیکلاس زوله بین آن ها حضور ندارد. او باید خودش را نقد کند."

زوله تنها بازیکنی نبود که مورد حمله کاله قرار گرفت. برترین بازیکن سابق دنیای فوتبال همچنین با انتقاد از سابیتزر گفت: "او یک انتقال لوکس محسوب می شد، اما واقعاً آن طور که ما تصور می‌ کردیم نتوانسته کیفیت تیم را بهبود دهد."

کاله اگر چه مقامی رسمی در بایرن مونیخ ندارد اما هنوز هم چهره ای ویژه برای باواریایی ها محسوب می شود و این اظهارات او ممکن است حواشی جدیدی پیرامون تیم ایجاد کند.

از طرف دیگر، بایرن مونیخ اگر چه در پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستانی فعالیتی نداشت، اما درون باشگاه فعالیت ها برای حفظ بازیکنان اصلی در جریان است.

بایرن مونیخ در این فصل در برهه ای حساس قرار داشت و بسیاری از بازیکنان اصلی تیم در روزهای پایانی قراردادشان قرار داشتند. با این حال، باشگاه توانست قرارداد یاشوا کیمیش، لئون گورتزکا و کینگزلی کومان را تمدید کند و به زودی این اتفاق برای سرژ گنبری، مانوئل نویر، توماس مولر و البته روبرت لواندوفسکی نیز رخ خواهد داد.

طبق گزارش اسکای آلمان، نزدیکان به بایرن مونیخ نظیر کارل هاینز رومنیگه تأیید کرده اند که باشگاه تمدید قرارداد لواندوفسکی را یکی از اولویت های اصلی خود قرار داده است. قرارداد فعلی لواندوفسکی در سال 2023 به پایان می رسد، اما بایرن مونیخ مصمم است که این زمان را تمدید کند و با وجود شایعات مختلفی از علاقمندی بایرنی ها به هالند، برنامه ای برای جذب مهاجم جانشین ندارد.

اسکای همچنین مدعی شد که پینی زهاوی، ایجنت روبرت لواندوفسکی در حال حاضر منتظر تماس سران بایرن مونیخ برای امضای قرارداد جدید است. بایرن مونیخ در گذشته سابقه خوبی از کار با زهاوی را ندارد، اما این امر باشگاه را از انجام هر کاری برای حفظ لواندوفسکی بازنمی دارد.

رومینیگه در پاسخ به تمدید قرارداد لواندوفسکی گفت: "فکر می کنم باشگاه برای انجام این کار تلاش خواهد کرد. آن ها عملاً اعلام کرده اند که می خواهند قرارداد این بازیکن را تمدید کنند. برای اف سی بایرن و روبرت آرزو می کنم که این رابطه طولانی تر باشد. روبرت بازیکنی است که البته سهم بزرگی در موفقیت های بایرن مونیخ در سال های اخیر داشته است. او دو بار به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شده است. فکر می کنم روبرت در مونیخ احساس راحتی می کند. صادقانه بگویم، وقتی او در سال 2014 به مونیخ آمد، همیشه امیدوار بودم که بایرن مونیخ را به عنوان توقفگاهی در مسیر پیوستن به رئال مادرید نبیند."

رومینیگه در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد که بعید است هالند راهی بایرن مونیخ شود: "من چنین انتظاری ندارم. فکر می کنم لواندوفسکی برای بایرن مونیخ بهترین است. لواندوفسکی می‌تواند تا سن 36 یا 37 سالگی به خوبی بازی کند. در 33 سالگی، او دیگر جوان نیست اما از سویی دیگر، او به سختی مصدوم می شود و تجربه‌ی بالایی در حفظ سلامتی دارد. لواندوفسکی از آن دسته بازیکنانی است که هیچ مشکلی برای بازی کردن تا سن 36 و 37 سالگی ندارد."

9404