پیام اوبامیانگ به هواداران آرسنال: رفتن بی خداحافظی دردناک است

پیام اوبامیانگ به هواداران آرسنال: رفتن بی خداحافظی دردناک است

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم گابنی جدید آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی اینستاگرام از هواداران باشگاه آرسنال قدردانی و خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی و کاپیتان سابق آرسنال با امضای قراردادی به جمع بازیکنان کاتالانی در تیم بارسلونا ملحق شد.

پیر امریک اوبامیانگ که به دلیل مسائل انضباطی و بروز اختلاف نظر با میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال از جمع توپچی های لندنی جدا و به شاگردان ژاوی هرناندز در نیوکمپ ملحق شد، با انتشار پیامی در صفحه‌ی شخصی خود در فضای مجازی و شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام، از باشگاه آرسنال و هواداران این تیم انگلیسی قدردانی و خداحافظی کرد.

متن پیام اینستاگرامی اوبامیانگ خطاب به هواداران آرسنال به این شرح است:

"خطاب به هواداران آرسنال، از شما متشکرم که در چهار سال گذشته لندن را به خانه ای برای خود من و خانواده ام تبدیل کردید. ما با هم فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشتیم و حمایت شما برای من همه چیز بود. شانس بردن جام ها و افتخار کاپیتانی این باشگاه، چیزی است که برای همیشه در قلبم نگه می دارم. من همیشه صد درصد متمرکز و متعهد بوده ام که هر کاری از دستم بر می آید را برای این باشگاه انجام دهم؛ به همین دلیل است که رفتن بدون خداحافظی دردناک است، اما فوتبال همین است. متأسفم که در چند هفته‌ی گذشته فرصت کمک به هم تیمی هایم را پیدا نکردم؛ اما چیزی جز احترام برای این باشگاه ندارم و واقعاً برای همه بچه ها و هوادارانم بهترین ها و سال های موفق در آینده را آرزو می کنم! تقدیم با عشق، اوبا"

9404