مالکان عربستانی، رقیب جدی آرتتا در مسیر خرید ستاره هوفنهایم

مالکان عربستانی، رقیب جدی آرتتا در مسیر خرید ستاره هوفنهایم

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه‌های آرسنال و نیوکاسل برای جذب فلورین گریلیچ، با قراردادی آزاد، رقابت می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، آرسنال و نیوکاسل قصد دارند ستاره اتریشی باشگاه هوفنهایم را، به عنوان بازیکن آزاد در تابستان به‌خدمت گیرند. قرارداد این بازیکن 26 ساله با باشگاهش، در تابستان پیش‌رو به اتمام می‌رسد و مشتریانش می‌توانند او را به صورت آزاد جذب کنند.

به نقل از کیکر، انتظار نمی‌رود بین این بازیکن و باشگاه تمدید قراردادی صورت بگیرد. در نقل‌وانتقالات زمستانی نیز مذاکراتی بین گریلیچ و باشگاه میلان صورت گرفته بود، که نتیجه‌ای در پی نداشت.

هافبک اتریشی هوفنهایم، 130 بازی با پیراهن این باشگاه انجام داده است و 8 گل در سه‌ونیم فصل حضورش در این باشگاه به‌ثمر رسانده است. عملکرد این ستاره 26 ساله نقش مهمی در جایگاه هفتم هافنهایم در این فصل بوندسلیگا داشته است. جایگاهی که با اختلافی 3 امتیازی از رتبه چهارم جدول بدست آمده است.

نیوکاسل یونایتد در طول پنجره نقل‌وانتقالاتی که اخیرا به پایان رسید، سعی داشت که این هافبک را به‌خدمت بگیرد اما موفق به انجام این کار نشد. هرچند آن‌ها توانستند در ماه ژانویه کایران تریپیه، کریس وود، دن برن، مت تارگت و برونو گیمارش را به سنت‌جیمز پارک بیاورند.

طبق گزارش‌ها، توپچی‌های لندن تلاش برای جذب فلورین گریلیچ را در تابستان ازسر خواهند گرفت. با این حال، احتمالا آرتتا برای اضافه کردن این بازیکن به ترکیب تیم خود، با همتایش در نیوکاسل رقابت گرمی در پیش دارد.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، ظاهرا علاقه دارد که این هافبک دفاعی اتریشی را، برای تشکیل زوجی با توماس پارتی در مرکز میدان، به امارات بیاورد. گرانیت ژاکای سوئیسی، به دلیل عملکرد بی‌ثبات و سبک بازی خشن‌اش عموما مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

9719