مورد عجیب ستاره جدید تاتنهام؛ چرا کولوسفسکی همیشه شماره ۴۴ می‌پوشد؟

مورد عجیب ستاره جدید تاتنهام؛ چرا کولوسفسکی همیشه شماره ۴۴ می‌پوشد؟

پایگاه خبری فوتبالی - مورد عجیب دژان کولوسفسکی، ستاره‌ی سوئدی سابق یوونتوس که در همین پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه‌ی گذشته به تاتنهام هاتسپر در لیگ برتر انگلیس ملحق شده، این‌ است که همیشه به عشق عدنان یانوزای پیراهن شماره‌ی چهل و چهار را می‌ پوشد!

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، خرید جدید مدیران باشگاه تاتنهام هاتسپر انگلستان به یک دلیل جالب و عجیب تنها پیراهن شماره چهل و چهار را بر تن می‌ کند؛ آن هم علاقه به عدنان یانوزای، بازیکن سابق منچستر یونایتد است!

دژان کولوسفسکی، بازیکن سابق پارما که اخیراً از جمع نفرات یوونتوسی ها جدا شده و به جمع شاگردان آنتونیو کونته در تیم تاتنهام ملحق شده است، در تمام تیم‌ هایی که تا کنون حضور داشته است، پیراهن شماره‌ی چهل و چهار را بر تن کرده و پوشیده است و در جمع زنبق‌ های سفید لندنی نیز به احتمال فراوان همین شماره پیراهن را بر تن خواهد کرد.

این بازیکن ملی پوش سوئدی پیش‌ تر نیز در یک گفت و گو با خبرنگار نشریه‌ی The Athletic اعلام کرده بود که زمانی که بازی عدنان یانوزای در یک دیدار دوستانه در کشور سوئد را مشاهده کرده، جذب شجاعت و نترس بودن او شده و یانوزای را به عنوان الگوی خود انتخاب کرده است. به همین دلیل هم تصمیم گرفته است تا پیراهن شماره‌ی چهل و چهار را که بر تن عدنان یانوزای در تیم سرخپوش منچستر یونایتد هم بوده، بر تن کند و بپوشد.

9404