اشتباه صالح حردانی و تکرار ورود به زمین/ تعجب طارمی از حرکت قلی‌زاده

اشتباه صالح حردانی و تکرار ورود به زمین/ تعجب طارمی از حرکت قلی‌زاده

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع راست جوان و تعویضی ایران به اشتباه و زودتر از موعد وارد زمین شد تا داور مجددا او را از زمین خارج و سپس به او اجازه ورود به زمین بدهد.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم ملی ایران و امارات با یک گل به نفع شاگردان اسکوچیچ تمام شد.
حواشی نیمه دوم این بازی به شرح زیر است:

با کارت زرد دوم و در ادامه کارت قرمز  داور عمانی به صادق محرمی، این بازیکن مقابل کره جنوبی غایب است. البته محرمی پیش از این و با دریافت کارت زرد اول هم در مجموع این مسابقات دو کارته شده و جلوی کره محروم بود اما با کارت قرمز داور عمانی، کارت زرد اول محرمی از بازی‌های قبل باقی ماند.

در هنگام تعویض صالح حردانی به جای سامان قدوس، بازیکن فولاد زودتر از خروج قدوس، وارد زمین شد که این حرکت برخلاف مقررات بود و در نهایت حردانی باز هم به کنار زمین آمد تا ابتدا قدوس از زمین خارج شود. مدافع تیم ملی اخراج صادق محرمی از زمین را به اشتباه به نشانه تعویض او از سمت دیگر زمین تلقی کرده بود.

در دقیقه ۶۰، روی ارسال توپ به روی دروازه ایران، کنعانی زادگان و نورافکن جا ماندند که اسکوچیچ به شدت عصبانی شد و بر سر بازیکنانش فریاد کشید.

در خطای جهانبخش روی هافبک امارات، داور به کاپیتان ایران کارت زرد نشان داد. در همین صحنه بازیکن اماراتی با جهانبخش درگیر شد که داور به بازیکن حریف هم کارت زرد نشان داد.

خودخواهی علی قلی‌زاده روی موقعیت‌های پایانی بازی و پاس ندادن و به مهدی طارمی، با تعجب مهاجم تیم ملی همراه بود و او چشمان خود را به اسکوچیچ دوخته بود که نظاره‌گر این تصمیم بود.

6641