مدافع لیل حضور در میلان را به تابستان موکول کرد: گاهی باید فرصت‌ها را قاپید!

مدافع لیل حضور در میلان را به تابستان موکول کرد: گاهی باید فرصت‌ها را قاپید!

پایگاه خبری فوتبالی - منابع معتبر ایتالیایی همگی بر روی این موضوع اتفاق نظر دارند که باشگاه میلان برای تابستان آینده با اسون بوتمان بر سر قراردادی چهار ساله به توافق رسیده و این معامله نزدیک به سی و سه میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی زیگو اسپورت، اسون بوتمان در تازه ترین صحبت های خود سکوتش را شکسته است و در مصاحبه ای، تمایل جدی دو باشگاه میلان و نیوکاسل به جذب او را تأیید می کند. در ادامه، بخش هایی از مهم ترین قسمت های صحبت بوتمان با این رسانه را می خوانید:

احتمال خروج تابستانی شما از لیل؟

"هنوز در لیل احساس خوبی دارم. ما در لیگ قهرمانان اروپا حضور داریم و نقش من در این تیم خوب است اما گاهی اوقات فرصت هایی ایجاد می شوند که باید آن ها را بقاپید. فکر می کنم آماده‌ی یک ماجراجویی جدید در تابستان که برای آن برنامه ریزی کرده ام، هستم."

نیوکاسل یا میلان، کدام را ترجیح می دهید؟

"بله، از تمایل بسیار جدی آن ها باخبرم. کدام را ترجیح می دهم؟ هر دو باشگاه نقاط مثبتی دارند؛ همه در رابطه با سرمایه گذاری های نیوکاسل صحبت می کنند اما پروژه‌ی خوبی هم در آن جا وجود دارد. نیوکاسل در نقطه‌ی شروع قرار دارد که سیتی و پی اس جی نیز زمانی در آن نقطه قرار داشتند. فکر می کنم که بخشی از این پروژه بودن خوب است اما میلان هم باشگاه شگفت انگیزی است."

مدیریت باشگاه میلان همچنین در تلاش است تا رناتو سانچز، هم‌تیمی پرتغالی اسون بوتمان در باشگاه فرانسوی لیل را نیز به عنوان جایگزین فرانک کسیه جذب کند؛ بازیکنی که مدیریت باشگاه یوونتوس سخت در تلاش برای جذب رایگان او می باشد و نشریه‌ی کوریره دلو اسپورت چاپ شهر رم پایتخت ایتالیا نیز در شماره امروز خود چنین عنوان می کند که جذب دنیس زکریا، هافبک سوئیسی بروسیا مونشن گلادباخ برای مقامات بیانکونری کافی نیست.

9404